Adel Mechaal és novè a Brussel·les i no pot millorar la marca personal dels 1.500

07/09/2021 Esports - Jordi Rodríguez


Adel Mechaal va acabar la cursa amb un temps de 3’35”37. (Foto: Adel Mechaal).

Adel Mechaal va acabar la cursa amb un temps de 3’35”37. (Foto: Adel Mechaal).

El palamosí Adel Mechaal ha saldat amb una novena plaça la seva participació en la cursa dels 1.500 metres, en la prova de la Lliga del Diamant, que s'ha fet aquest cap de setmana a Brussel·les. Mechaal va aturar el crono en 3'35''37, lluny de la seva intenció de baixar dels 3'30''77, la seva millor marca personal, acreditada aquest mateix estiu en la final olímpica de Tòquio.

En la cursa de Brussel·les, que va començar molt ràpida, el migfondista del New Balance va córrer bona part de la prova lluny de les posicions capdavanteres. De fet, va passar el toc de campana en la vuitena plaça, ja massa lluny per intentar res profitós. La victòria va ser per a l’australià Stewart McSweyn, amb un temps de 3'33''20. L'espanyol Mohamed Katir, que havia liderat l'última volta, es va enfonsar i va acabar setè. El podi el van completar l'australià Oliver Hoare i el polonès Michal Rozmys.



Totes les notícies:

Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...