07/09/2021 Societat - Jordi Rodríguez
Amb dades de diumenge, 87.781 persones tenen la pauta completa de vacunació al Baix Empordà. (Foto: SSIBE).
El Palau Firal de Sant Antoni programa jornades de vacunació COVID sense cita prèvia, des d'avui i fins al dissabte vinent. L'objectiu és potenciar al màxim la vacunació de la població a partir dels 12 anys, a les portes ja de l'inici del curs escolar. Aquestes jornades volen accelerar el ritme de la vacunació, que s'ha alentit durant l'estiu a causa de les vacances i també pel fet que les franges de població més joves estan menys sensibilitzades.
Al punt de vacunació massiva del Firal de Sant Antoni s'administren dosis sense cita prèvia, cada dia fins al dissabte. Des d'avui i fins al divendres 10, en horari de quatre de la tarda a vuit del vespre. El dissabte 11 de setembre, bo i ser dia festiu, la vacunació es farà al matí, de nou a dues, igual que el dilluns 13, primer dia del curs escolar. A l'Estadi Municipal Palamós-Costa Brava, d'altra banda, es vacunarà sense cita prèvia el dimecres 15 de setembre, de dos quarts de nou del matí a dos quarts d'una del migdia. El conseller de Salut, Josep Maria Argimon, insisteix que s'ha de vacunar massivament tot aquest mes de setembre.
A les jornades sense cita prèvia s'hi pot anar si no se'n té cap de programada en un altre centre. Cal no tenir COVID-19 i, si s'ha tingut, que hagi passat un mínim de dos mesos. Et pots vacunar a partir dels 12 anys. Els menors de 16 han d'anar acompanyats dels pares o els tutors legals, que ho han d'acreditar amb el llibre de família i el DNI.
Totes les notícies:
18/06/2026 - Medi Ambient La depuradora de residuals ja fa tot el tractament de l'aigua, com abans del temporal 'Harry'
La depuradora d'aigües residuals de Mont-ras ha recuperat tota la seva capacitat de tractament,...
18/06/2026 - Política L'abstenció de JuntsxCat permet aprovar les factures pendents de la deixalleria
El govern municipal de Palamós, format per ERC i el PSC, ha pogut desbloquejar el pagament de...
18/06/2026 - Cultura El palamosí Christian Caner és un dels protagonistes de l'espot de Nike pel Mundial de futbol, el més car de la història
El palamosí Christian Caner és un dels protagonistes de l'espot publicitari de Nike pel Mundial...
18/06/2026 - Societat SSIBE dona la benvinguda a 14 nous residents
Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà ha fet el tradicional acte de benvinguda als nous...
18/06/2026 - Cultura El restaurant 'Maria de Cadaqués' fa 90 anys i ho celebra amb l'edició d'un llibre
Aquest 2026, el restaurant 'Maria de Cadaqués' fa 90 anys. Fundat al 1936, està situat al carrer...