01/09/2021 Medi Ambient - Carlos Ribas
Vegetació i pintades al carrer del Terç dels Napolitans. (Foto: Junt per Catalunya Palamós i Sant Joan).
El grup de Junts per Catalunya a l'Ajuntament de Palamós demana una millora en el manteniment de la zona del Convent dels Agustins. El grup opositor diu que cal podar les males herbes i eliminar les pintades que hi ha al carrer del Terç dels Napolitans. Considera que la zona està molt descuidada i que dona una mala imatge d'aquest espai del centre de Palamós.
Escoltem el portaveu de Junts per Catalunya, Raimon Trujillo, en declaracions a Ràdio Palamós.
En aquest sentit, Junts per Catalunya ha entrat una instància a l'Ajuntament i demana a l'equip de govern més supervisió en el manteniment dels espais públics del municipi.
Junts per Catalunya s'ha mostrat molt crític darrerament amb l'Ajuntament de no fer un seguiment prou acurat del compliment dels protocols de manteniment i neteja del municipi.
Totes les notícies:
16/03/2026 - La Cambra de Comerç rebutja l'increment de l'impost turístic
El dia 1 d'abril proper entrarà en vigor l'increment de l'impost turístic, acordat fa poc pel...
16/03/2026 - El govern contradiu la CUP i aposta perquè a l'antic Arinco també hi hagi una plaça pública
L'Àrea d'Urbanisme de l'Ajuntament de Palamós veu inviable la proposta de la CUP de conservar com...
16/03/2026 - SSIBE formarà aquest any un total de 15 residents
Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà destina aquest any un total de 15 places a la seva...
16/03/2026 - L'Ajuntament prepara una formació digital per a la gent gran
L'Ajuntament de Palamós està preparant una formació adreçada a persones de 60 anys o més,...
16/03/2026 - 'Hamlet.02', de Sergi Belbel, avui al club de lectura 'Llegir el teatre'
A les 7 d'aquesta tarda, i amb l'entrada gratuïta. el club de lectura de la Biblioteca Municipal...
Notícies relacionades: