31/08/2021 Societat - Jordi Rodríguez
La jornada de vacunació està oberta a qualsevol persona que tingui a partir dels dotze anys.
L'Estadi Municipal Palamós-Costa Brava acull demà una nova jornada de vacunació COVID sense cita prèvia. Es farà durant quatre hores, des de dos quarts de nou del matí i fins a dos quarts d'una del migdia. Està oberta a qualsevol persona que tingui a partir dels dotze anys i té com a finalitat accelerar al màxim el procés de vacunació contra el coronavirus, ja a les portes de l'inici del nou curs escolar.
A les jornades sense cita prèvia s'hi pot anar si no se'n té cap de programada en un altre centre. Cal no tenir COVID-19 i, si s'ha tingut, que hagi passat un mínim de dos mesos. Et pots vacunar a partir dels 12 anys. Els menors de 16 han d'anar acompanyats dels pares o els tutors legals, que ho han d'acreditar amb el llibre de família i el DNI. Aquestes jornades volen accelerar el ritme de la vacunació, que s'ha alentit durant l'estiu a causa de les vacances i també pel fet que les franges de població més joves estan menys sensibilitzades. El conseller de Salut de la Generalitat, Josep Maria Argimon, explicava ahir quins són els objectius per al mes de setembre pel que fa a la vacunació COVID, pensant sobretot en els estudiants de secundària.
A l'Estadi Municipal Palamós-Costa Brava es programa vacunació sense cita prèvia demà dimecres, amb dosis de Moderna, i el dilluns que ve, 6 de setembre, amb Pfizer. Tant en una com l'altra l'horari és de dos quarts de nou a dos quarts d'una.
Totes les notícies:
04/05/2026 - Societat Ensenyament orienta els alumnes que fan canvi de cicle educatiu
En el context dels períodes de preinscripció escolar pel curs que ve, l'Ajuntament de Palamós...
04/05/2026 - Societat Avui comencen les preinscripcions del Casal d'Estiu
L'Ajuntament de Palamós obre aquest dilluns, i fins al dia 10 de maig, el període de...
04/05/2026 - Societat La Síndica de Greuges reivindica la rehabilitació de l'antiga Unión Palamosense
La seu de la Sindicatura de Greuges de Palamós està pendent d'un projecte d'obres per fer-la més...
04/05/2026 - Societat L'hospital de Palamós vol millorar la comunicació entre professionals i usuaris
L'hospital de Palamós ha iniciat una campanya per millorar la relació entre pacients i...
04/05/2026 - Cultura 'Tertúlia literària' a la Biblioteca amb la novel·la 'Me'n vaig', de Jean Echenoz
Avui és primer dilluns de mes i la Biblioteca Municipal de Palamós programa, com és habitual, la...