20/08/2021 Medi Ambient - Jordi Rodríguez
Imatge d'arxiu d'una concentració de protesta contra les obres del camí de ronda de Palamós. (Foto: SOS Costa Brava).
El Teatre La Gorga acull aquest diumenge el concert solidari de SOS Costa Brava i Salvem la Pineda d'en Gori, en un acte reivindicatiu contra l'especulació urbanística al litoral gironí. El concert comptarà com a cap de cartell amb el bisbalenc Mazoni, que estarà acompanyat d'altres artistes com ara Ukuphila, Rodney Homar, Marmara o El Trobador. L'objectiu del recital és recaptar fons per a la causa de la defensa del litoral de la Costa Brava, contra projectes urbanístics potencialment agressius
Un dels objectius de l'entitat ecologista palamosina en els darrers anys ha estat la lluita contra la construcció d'apartaments a la unitat d'actuació Pineda d'en Gori. Una lluita que encara continua, segons la seva portaveu Zeta Figa.
El concert solidari de SOS Costa Brava a Palamós es farà el diumenge a les vuit del vespre, al Teatre La Gorga. Les entrades valen 12 euros i les podeu aconseguir al web lagorga.cat.
Totes les notícies:
29/09/2026 - Societat Els agents de la Policia Local de Palamós deixen de fer hores extres
La plantilla de la Policia Local de Palamós ha decidit deixar de fer hores extres, segons ha...
29/09/2026 - Successos Detenen una parella per amenaçar amb un ganivet el porter d'un local de la Planassa
La Policia Local de Palamós ha detingut un home i una dona per, presumptament, amenaces amb arma...
29/09/2026 - Societat Protecció Civil activa l'alerta de l'INUNCAT davant un dimarts de pluja intensa
Protecció Civil de la Generalitat ha activat en fase d'alerta el Pla d'emergències per...
29/09/2026 - Serveis El port de Palamós tanca avui les escales de setembre amb el Silver Spirit
El port de Palamós posarà avui el punt i final a les 10 escales de creuer que ha rebut al llarg...
29/09/2026 - Societat Creu Roja prepara el seu segon sopar solidari
El 15 d'octubre vinent, Creu Roja Palamós celebrarà la segona edició del seu Sopar Solidari....