17/08/2021 Esports - Jordi Rodríguez
Jornada de portes obertes del futbol base del Palamós, el passat mes de juliol. (Foto: Palamós CF).
El Palamós Club de Futbol ja té en marxa les inscripcions de jugadors per als diferents equips del seu futbol de base. Els interessats poden passar per les oficines del club de dilluns a divendres, entre les sis de la tarda i dos quarts de nou del vespre. El futbol de base del Palamós comença un nou projecte després de l'acord a què va arribar amb la Fundació Esportiva, amb la perspectiva de fusionar les dues entitats a dos anys vista.
El Degà és qui lidera el projecte, amb Josep Rochés com a coordinador, i els equips duran el seu nom i vestiran la seva samarreta. Ara ha arribat el moment de les inscripcions dels jugadors, de cara a estructurar els equips que començaran la temporada, seguint ja les noves línies. Antón Suñer és el secretari de la junta directiva del Palamós Club de Futbol.
El mes passat, el club ja va fer vàries jornades de portes obertes per tal de donar a conèixer el nou projecte de futbol de base, i per captar jugadors pels seus equips. Si necessiteu fer cap consulta us podeu adreçar al correu electrònic futbolbase@palamoscf.cat
Totes les notícies:
12/05/2025 - El sindicat SIP-FEPOL veu molt greus els aldarulls del dissabte, i diu que el govern desatén la Policia Local
El sindicat SIP-FEPOL, amb representació a la Policia Local de Palamós, considera que l'intent...
12/05/2025 - Un problema tècnic ajorna el Ple extraordinari per demanar més agents de Policia Local
El Ple extraordinari de l'Ajuntament de Palamós sol·licitat pel gruix dels grups de l'oposició...
12/05/2025 - Comencen les obres d'asfaltatge de diferents carrers de Palamós
L'Ajuntament de Palamós comença avui les obres d'asfaltatge de diferents carrers del municipi....
12/05/2025 - JuntsxCat urgeix a desenvolupar l'habitatge previst a tocar del cementiri
El grup de Junts per Catalunya, en l'oposició a l'Ajuntament de Palamós, veu en el sector de...
12/05/2025 - Dia Mundial de la Fibromiàlgia
Avui, 12 de maig, és el Dia mundial de la fibromiàlgia i la síndrome de fatiga crònica. La...
Notícies relacionades: