16/08/2021 Cultura - Jordi Rodríguez
Representants de SOS Costa Brava al poblat iber de Castell, en una imatge d'arxiu. (Foto: SOS Costa Brava).
SOS Costa Brava, en col·laboració amb Salvem la Pineda d'en Gori, organitza aquest diumenge que ve un concert solidari al Teatre La Gorga de Palamós. Es tracta d'un acte reivindicatiu contra l'especulació urbanística al litoral gironí. El concert comptarà com a cap de cartell amb el bisbalenc Mazoni, que estarà acompanyat d'altres artistes com ara Ukuphila, Rodney Homar, Marmara o El Trobador.
Zeta Figa, de Salvem la Pineda d'en Gori, explica que l'objectiu del concert és recaptar fons per a la causa de la defensa del litoral de la Costa Brava, contra projectes urbanístics que el poden agredir.
La plataforma ecologista ha denunciat la construcció d'edificis d'apartaments a la unitat d'actuació Pineda d'en Gori, la remodelació del camí de ronda de Palamós, o el projecte d'urbanització dels terrenys que ocupava l'antic hotel Bellafosca. Zeta Figa explica que amb actes com aquest volen conscienciar de la necessitat que hi hagi una nova manera de gestionar el territori.
El concert solidari de SOS Costa Brava a Palamós es farà el diumenge que ve, a les vuit del vespre, al Teatre La Gorga. Les entrades valen 12 euros i les podeu aconseguir al web lagorga.cat
Totes les notícies:
21/09/2026 - Política Som-hi reclama suspendre les llicències d'obertura de determinats perfils comercials
Som-hi per Palamós i Sant Joan, el grup principal de l'oposició a l'Ajuntament de Palamós,...
21/09/2026 - Obres i Urbanisme Greenpeace inclou la pineda d'en Gori dins els espais litorals amenaçats pel ciment
Un informe de Greenpeace alerta sobre 7 punts de la Costa Brava on hi ha actuacions urbanístiques...
21/09/2026 - Política La CUP demana una revisió d'ofici del POUM
El grup de la Candidatura d'Unitat Popular Palamós Vila-romà, va aprofitar aquest darrer Ple...
21/09/2026 - Serveis Promoció Econòmica convoca dues jornades formatives pel comerç de Palamós
L'Àrea de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Palamós prepara dues jornades formatives...
21/09/2026 - Serveis Més de 1.300 persones han fet servir el bany adaptat a les platges de Calonge i Sant Antoni
El servei 'La platja a l'abast de tothom' de Calonge i Sant Antoni ha fet aquest estiu passat un...