03/08/2021 Societat - Jordi Rodríguez
Una agent de la Policia Local de Palamós regulant el trànsit al carrer de Xaloc, en una imatge d'arxiu.
L'equip de govern municipal de Palamós, d'Esquerra Republicana de Catalunya, diu que treballa per trobar punts d'acord amb els representants sindicals de la Policia Local. Explica que s'està fent una aposta de màxims per cobrir les vacants que es produeixin al cos, i obre la porta a debatre una ampliació d'efectius. El govern local palamosí, però, també reclama flexibilitat als sindicats.
En aquest sentit, la regidora de Recursos Humans, Maria Puig, ha explicat avui a Ràdio Palamós que el govern va fer una proposta de pla d'estiu, que els sindicats van rebutjar. Puig diu que seria bo tenir un acord marc que contemplés les necessitats del servei de la Policia Local, en cada moment de l'any. Recorda que aquest any es convocarà una plaça d'agent per cobrir una jubilació i que també hi ha una promoció interna de sergent. A més de la contractació d'interins per cobrir baixes i pics temporals de servei, que els sindicats rebutgen, Maria Puig ha dit que convocaran una plaça temporal d'agent en comissió de serveis. La regidora afirma que són passes en el sentit d'anar acostant posicions entre les parts.
El sindicat CSIF ha dit avui que la falta de personal a la Policia Local de Palamós està provocant problemes d'inseguretat ciutadana. La regidora Maria Puig, portaveu del grup d'ERC, ho ha valorat així.
L'equip de govern municipal de Palamós no descarta parlar en el futur d'una ampliació de la plantilla de la Policia Local, sempre que els representants sindicals també siguin flexibles en els seus plantejaments, ha dit.
Totes les notícies:
17/10/2025 - Taula rodona sobre els canvis de topònim al Baix Empordà
Aquesta tarda se celebra el primer dels aces divulgatius al voltant de la consulta popular sobre el...
17/10/2025 - En marxa la campanya de vacunació contra la grip i la COVID-19
Aquesta setmana s'ha posat en marxa la campanya de vacunació contra la grip i la COVID a les...
17/10/2025 - Els Catarres i Buhos actuen a Palamós en el 'Vespreig mediterrani'
Palamós ja ho té tot a punt pel 'Vespreig mediterrani', una sèrie de concerts a la platja...
17/10/2025 - En Peyu representa a La Gorga 'La niña bonita'
El popular humorista Peyu arriba aquest diumenge a Palamós amb la comèdia en format de quina 'La...
17/10/2025 - Una nova visió de 'Pinocchio' al festival Ona~Dance
El festival de dansa Palamós Ona~Dance presenta aquest diumenge 'Pinocchio' de la Cia Roseland...