12/07/2021 Cultura - Jordi Rodríguez
Imatge d'arxiu de la benedicció de vehicles davant l'Església de Sant Martí de Calonge. (Foto: Club Motor Clàssic Calonge).
El nucli de Calonge tanca avui la seva Festa Major d'estiu, després d'un cap de setmana farcit d'activitats. Les d'aquest darrer dia del programa engeguen a les cinc de la tarda amb la tradicional concentració de vehicles al pont del Mas Ambrós i la seva posterior benedicció davant l'església de Sant Martí. A dos quarts de set, activitats per a la mainada amb tallers infantils a la plaça Major, i, una hora més tard, amb l'espectacle infantil 'Contes de la Mediterrània', a la plaça de la Doma.
El punt i final serà un bingo musical de Litus Bingojam Band, al patí del Cercle Calongí, a dos quarts de nou, en què els números de les tradicionals quines són substituïts per cançons. La Festa Major d'estiu de Calonge va començar el dimarts 6 de juliol i durant aquests dies ha programat cap a una vintena d'activitats d'oci i cultura, amb una atenció especial als concerts musicals.
Totes les notícies:
07/08/2026 - Serveis Aquest diumenge comencen les escales de creuer del mes d'agost
Aquest diumenge començaran les escales de creuer d'aquest mes d'agost al port de Palamós. La...
07/08/2026 - Cultura Obeses torna a l'Amb So de Cobla
Penúltima jornada del desè festival Amb So de Cobla, que va obrir portes aquest dimarts passat....
07/08/2026 - Cultura El Museu de la Pesca estrena una imatge gràfica nova
El Museu de la Pesca de Palamós mostra des de fa uns dies una imatge gràfica nova. La imatge...
07/08/2026 - Cultura El Club de Fans 60's, 70's i 90's comença una etapa nova
L'Associació Municipal Social Club de Fans dels 60's, 70's i 80's de Palamós ha experimentat...
07/08/2026 - Cultura Les Estrellades us proposen un 'tardeo', demà al passeig del Mar
La colla carnavalesca palamosina Les Estrellades farà demà dissabte la tercera edició del...
Notícies relacionades: