06/07/2021 Esports - Abel Espinosa
Àlex Campos, en la seva darrera etapa al Palamós. (Foto: Sergi Cortés).
El porter Àlex Campos s'ha convertit en el primer fitxatge del Palamós per a la nova temporada. Campos, que ara té 24 anys i que ja va jugar al degà la temporada 2017 - 2018 a la Tercera Divisió, tornarà a defensar la porteria del Palamós després d'haver disputat aquesta darrera campanya al Burgos, a Tercera, on ha jugat 26 partits i ha encaixat 36 gols.
Àlex Campos és fill de qui va ser porter de Palamós en l'època en què el degà militava a la Segona Divisió A, Àngel Campos, i es va formar a les categories inferiors del Girona. A les darreres campanyes, a banda del Palamós, ha jugat a la Pobla de Mafumet, al Figueres, a la Jonquera i al Burgos. Aquesta és la primera incorporació del Palamós que dirigirà Mario Fernández, un cop coneguda la baixa del porter Mamadou, que ha fitxat per l'Horta.
Totes les notícies:
31/07/2026 - Medi Ambient Palamós posa fil a l'agulla per reposar les boies vandalitzades i els Mossos faran més vigilància
L'Ajuntament de Palamós ja ha iniciat el procés per reposar les boies de seguretat que, a...
31/07/2026 - Serveis El Marella Explorer tanca avui les escales de creuer del juliol
Avui divendres hi ha l'última escala de creuer d'aquest mes de juliol al port de Palamós. El seu...
31/07/2026 - Cultura 1.700 persones ja han passat pel Rumb(A)Palamós 2026, que avui abaixa el teló
El festival Rumb(A)Palamós programa avui el cinquè i darrer concert de l'edició d'aquest any. La...
31/07/2026 - Cultura El correfoc obre la Festa Major de Sant Joan
Avui divendres es posa en marxa una nova edició de la Festa Major de Sant Joan, organitzada per...
31/07/2026 - Cultura La Fosca dona la benvinguda a l'agost amb la Cantada d'Havaneres
L'Associació Amics de la Fosca organitzarà demà dissabte una nova edició de la tradicional...