05/07/2021 Cultura - Jordi Rodríguez
"Bibioplaça" en una imatge d'arxiu al barri de Mas Guàrdies. (Foto: Ajuntament de Palamós).
Un estiu més, la Biblioteca Municipal de Palamós surt al carrer per oferir els seus serveis als usuaris que no els utilitzen habitualment. Es tracta del programa Biblioplaça, promogut des de les biblioteques públiques de Catalunya, i que estimula la lectura durant aquests mesos de l'any en els espais públics més allunyats de la biblioteca. En el cas de Palamós, el servei va rotant per les places de Mas Guàrdies, de Mossèn Gumersind i de Vila-romà.
La Biblioteca Lluís Barceló i Bou ha programat aquesta activitat al carrer, quatre dies a la setmana. Es tracta de muntar un espai amb carpes, taules i un servei de dinamització que s'encarrega de coordinar l'activitat. Tot plegat permet apropar la lectura de llibres i revistes per a adults, joves i infants, d'una manera lúdica i donant a conèixer el servei de biblioteca a persones que potser no l'han utilitzat mai. Lluís Puig, alcalde de Palamós.
La programació de la Biblioplaça comença avui a la plaça de Mas Guàrdies, continuarà a partir de la setmana que ve a la de Mossèn Gumersind, a Sant Joan, i després a la plaça de Vila-romà, al barri d'Es Pla. Aquest circuit es continuarà fent en el mateix sentit, fins a l'última setmana de la temporada, del 30 d'agost al 3 de setembre. Biblioplaça es fa de dilluns a divendres, tret dels dijous, de les sis de la tarda a les vuit del vespre.
Totes les notícies:
04/08/2026 - Serveis L'Ajuntament de Palamós preveu estrenar el Mercat Municipal reformat al novembre
L'Ajuntament de Palamós compta que les obres de reforma del Mercat Municipal s'acabaran a finals...
04/08/2026 - Societat La SER presenta oferta per vendre a l'Ajuntament els seus locals de les galeries Carme
La licitació pública que va convocar l'Ajuntament de Palamós per comprar un espai destinat a...
04/08/2026 - Cultura La Simfònica de Cobla i Corda inaugura avui la 10a edició del festival Amb So de Cobla
Avui arrenca a la plaça de Josep Sarquella de Palamós la desena edició del festival Amb So de...
04/08/2026 - Societat S'acaba el Campus Jove d'Estiu, amb uns 40 participants de 13 a 17 anys
Un total de 44 joves de Palamós d'entre 13 i 17 anys han participat en la 22a edició del Campus...
04/08/2026 - Cultura Bona resposta del públic a la tercera edició del 'Riures'
El Collet de Sant Antoni ha estat aquest cap de setmana darrer l'escenari de la tercera edició del...
Notícies relacionades: