05/07/2021 Cultura - Jordi Rodríguez
D’esquerra a dreta, Joquín Ureña, Jordi Soler, alcalde de Calonge i Sant Antoni, i Juan José Gallardo, coordinador de les exposicions.
El castell de Calonge ha inaugurat aquest cap de setmana les dues primeres exposicions que ha programat per a aquest estiu. L'objectiu és dinamitzar el centre històric del municipi amb propostes culturals de qualitat. En aquest cas es tracta d'una exposició de pintura i escultura de Lluís Llongueras, i d'una mostra d'aquarel·les de Joaquín Ureña. Totes dues es podran veure fins al dia 1 d'agost, de dimarts a diumenge, de sis a nou de la tarda.
El pintor i escultor Lluís Llongueras ja acumula tres dècades d'experiència artística. Treballa formes i dissenys amb els materials que li aporten les noves tecnologies, enriquint els originals i preservant-ne la naturalitat. Per la seva banda, la producció d'aquarel·la de Joaquín Ureña se centra en temes urbans i d'interiors. La seva obra ha merescut 40 guardons nacionals, entre els quals destaquen el Premi Extraordinari Reina Sofia o la Medalla Morera de Lleida. Ureña ha fet quasi 80 exposicions individuals i ha participat en més d'un centenar de mostres col·lectives per tota Espanya.
A partir del 7 d'agost, el castell de Calonge acollirà una altra doble exposició. En aquest cas amb l'obra de l'escultor Xavier Medina-Campeny, i amb la del pintor Vicente Romero.
Totes les notícies:
17/09/2025 - La consulta popular pel topònim municipal es farà el 23 de novembre
La consulta popular per decidir si el nom del municipi de Palamós també ha d'incorporar el de...
17/09/2025 - El barri d'Es Pla obre avui les reunions participatives veïnals
Avui comença el cicle de reunions de l'Ajuntament de Palamós amb els veïns dels barris, que...
17/09/2025 - Curs gratuït per ajudar a crear perfils a Linkedin
El Servei de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Palamós iniciarà a finals d'aquest mes una...
17/09/2025 - SSIBE organitza la seva segona Jornada de salut comunitària
Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà ha programat pel dia 2 d'octubre proper la segona...
17/09/2025 - 'Cuidem-nos!': promoció de la salut i el benestar a Calonge i Sant Antoni
L'Associació de Dones del Baix Emporda i l'Ajuntament de Calonge i Sant Antoni impulsen el...