01/07/2021 Obres i Urbanisme - Jordi Rodríguez
L'alcalde, Jordi Soler, i Esteve Ayats, responsable d'Aglomerats Girona, van signar ahir el contracte. (Foto: Ajuntament de Calonge i Sant Antoni).
Les obres de la urbanització Mas Pere de Calonge es posaran en marxa la segona quinzena del mes de setembre. L'Ajuntament de Calonge i Sant Antoni i l'empresa Aglomerats Girona, adjudicatària de les obres, van firmar ahir el contracte corresponent. Era l'últim tràmit per poder iniciar els treballs. S'esperarà, però, al final de l'estiu que és quan s'acaba la prohibició municipal de fer obres a la via pública, per no interferir la temporada turística.
El contracte de les obres d'urbanització de Mas Pere s'ha adjudicat per un preu de 8'7 milions d'euros, amb una rebaixa del 20 per cent en relació a la xifra licitada. Aquesta reducció del preu repercutirà directament en una rebaixa de l'import de les quotes que han de pagar els propietaris per finançar el projecte. Això s'afegeix a la reducció d'un 5 per cent del cost de l'obra, per l'actualització que va fer l'Ajuntament l'any passat. El cost mitjà serà d'uns 15.000 euros per finca, un import calculat sobre una parcel·la d’uns 700 metres quadrats. Aquest import es pagarà en 6 quotes repartides cada sis mesos durant 3 anys, la primera de les quals ja ha estat liquidada.
El projecte de Mas Pere defineix unes obres que tindran una durada de 2 anys i mig i que contemplen la creació d’una xarxa de clavegueram separativa, que permetrà l’eliminació de les fosses sèptiques, la instal·lació de les xarxes de servei d’aigua potable, electricitat i telecomunicacions, que seran soterrades, l’enllumenat públic, i l’asfaltatge i construcció de voreres, així com l’adequació de les zones verdes.
Totes les notícies:
07/08/2026 - Serveis Aquest diumenge comencen les escales de creuer del mes d'agost
Aquest diumenge començaran les escales de creuer d'aquest mes d'agost al port de Palamós. La...
07/08/2026 - Cultura Obeses torna a l'Amb So de Cobla
Penúltima jornada del desè festival Amb So de Cobla, que va obrir portes aquest dimarts passat....
07/08/2026 - Cultura El Museu de la Pesca estrena imatge gràfica
El Museu de la Pesca de Palamós mostra des de fa uns dies una imatge gràfica nova. La imatge...
07/08/2026 - Cultura El Club de Fans 60's, 70's i 90's comença una etapa nova
L'Associació Municipal Social Club de Fans dels 60's, 70's i 80's de Palamós ha experimentat...
07/08/2026 - Cultura Les Estrellades us proposen un 'tardeo', demà al passeig del Mar
La colla carnavalesca palamosina Les Estrellades farà demà dissabte la tercera edició del...