30/06/2021 Societat - Jordi Rodríguez
La Llar d'infants municipal L'Estel de Mossèn Gumersind.
Finalment, i després de diferents retards administratius, la Llar d'infants municipal de Palamós 'L'estel de Mossèn Gumersind', ja sap qui la gestionarà a partir del curs que ve. Ho farà l'empresa Futur i Compromís amb l'Educació SL, que s'ha adjudicat el contracte en competència amb quatre propostes més. El preu de sortida del contracte per a dos anys era d'1'1 milions d'euros i s'ha adjudicat per 970.000.
El procés per renovar el contracte de gestió de la Llar d'infants municipal de Palamós s'havia iniciat feia més de dos anys i va quedar aturat per una reclamació al Tribunal Català de Contractes del Sector Públic. Durant tot aquest temps de demora, l'actual concessionària del servei ha mantigut la gestió de l'equipament a través d'una pròrroga de contracte. Laura Lafarga, regidora d'Ensenyament de l'Ajuntament de Palamós.
L'Ajuntament de Palamós va aprovar el maig del 2019 el procés de contractació dels serveis per a la gestió directa de la Llar d'infants 'L'estel de Mossèn Gumersind'. Un mes després, el Tribunal Català de Contractes del Sector Públic va notificar a l'Ajuntament la presentació d'un recurs per part de l'empresa Educare XXI, responsable de la gestió d'aquest equipament educatiu per a mainada de zero a tres anys. L'empresa considerava que hi havia una infracció en els plecs que regien el concurs públic. El problema consistia en una determinació errònia de la puntuació relacionada amb els criteris de qualitat, que han de representar almenys el 51 per cent de la puntuació que es donés a les ofertes. L'Ajuntament va comunicar el desistiment del concurs públic a les quatre empreses que s'hi havien presentat, i va acordar iniciar una nova licitació. El procés s'ha anat allargant fins que finalment ha tirat endavant i ha culminat amb l'adjudicació del nou contracte a Futur i Compromís amb l'Educació SL.
Totes les notícies:
17/06/2026 - Política Palamós tanca l'obra del passeig del Mar amb un cost de 6.870.000 euros
El Ple de l'Ajuntament de Palamós va aprovar ahir la despesa per majors amidaments del projecte de...
17/06/2026 - Serveis L'Ajuntament allarga 4 mesos el lloguer del mercat 'El Provisional'
L'Ajuntament de Palamós ha acordat allargar el lloguer del local on, des de la tardor passada, hi...
17/06/2026 - Serveis En servei la plataforma que facilita el bany autònom a persones amb mobilitat limitada
Per tercer estiu seguit, l'Ajuntament de Palamós ha posat en servei a la platja Gran del municipi...
17/06/2026 - Cultura Dos treballs es reparteixen el Premi de Recerca Unitat Popular
La CUP Palamós Vila-romà ha fallat la cinquena edició del Premi de Recerca Unitat Popular. I per...
17/06/2026 - Cultura Publicats els 6 guanyadors de les Beques Finestres, que faran una estada a la residència de cala Sanià
La sisena edició de les Beques Finestres ha proclamat 6 propostes guanyadores, 3 en català en 3...
Notícies relacionades: