18/06/2021 Cultura - Abel Espinosa
Tot preparat per la nova programació d'estiu.
La programació de Ràdio Palamós que ha estat en antena des del passat 28 de setembre, posa el seu punt i final aquesta setmana. Els programes de contingut de la banda del migdia, així com la tertúlia dels dijous, es deixen d'emetre i es dona pas a partir d'aquest dilluns, a una programació pont que estarà en antena fins al 28 de juny, dia en què posarem en marxa la programació d'estiu.
Pel que fa als informatius, a partir d'aquest dilluns es deixen d'emetre les tres habituals edicions del noticiari de Ràdio Palamós. En el seu lloc hi ha sis butlletins informatius diaris, de dilluns a divendres. S'emeten a les nou, les onze i la una, al matí, i a les tres, les cinc i les set, a la tarda. Aquests continguts informatius propis es combinaran amb els diferents butlletins horaris de La Xarxa, així com amb els seus noticiaris de l'edició matinal, de set a nou, i en la franja del migdia, de dues a tres de la tarda.
En l'apartat musical, les bandes locutades de radiofórmula, s'amplien. La del matí, a càrrec de Yolanda Aguilar, va de nou a dues, i a la tarda, amb Abel Espinosa, s'emet de quatre a nou.
Un cop passada la Festa Major, ja a partir del 28 de juny, recuperarem dos dels espais estiuencs per excel·lència de l'emissora. El 'Mulla't' estarà realitzat des de l'exterior dels estudis i copsarà l'actualitat de l'estiu a Palamós i rodalies. Aquest espai anirà a càrrec del periodista Carlos Ribas, que diàriament sortirà al carrer per fer entrevistes i explicar-nos esdeveniments i curiositats que tinguin el seu escenari al llarg de la temporada estiuenca.
L'altra espai destacat és el repàs de l'agenda d'actes lúdics i culturals de la nostra comarca, "Què dius que fem avui?", sota la direcció d'en Jordi Rodríguez.
Aquesta temporada i per tercer any consecutiu, us oferirem l'espai 'Ple al 15'. Serà des del 12 de juliol i fins al 13 d'agost, de les dotze del migdia a la una de la tarda, amb la conducció d'en Carlos Ribas i en Jordi Rodríguez, sempre des de l'exterior dels nostres estudis, en uns emplaçaments que aniran variant i mostrant una imatge de proximitat a l'oient amb diferents seccions i connexions.
La nova programació d'hivern de Ràdio Palamós tornarà a estar en antena el dia 27 de setembre.
Totes les notícies:
07/08/2026 - Serveis Aquest diumenge comencen les escales de creuer del mes d'agost
Aquest diumenge començaran les escales de creuer d'aquest mes d'agost al port de Palamós. La...
07/08/2026 - Cultura Obeses torna a l'Amb So de Cobla
Penúltima jornada del desè festival Amb So de Cobla, que va obrir portes aquest dimarts passat....
07/08/2026 - Cultura El Museu de la Pesca estrena una imatge gràfica nova
El Museu de la Pesca de Palamós mostra des de fa uns dies una imatge gràfica nova. La imatge...
07/08/2026 - Cultura El Club de Fans 60's, 70's i 90's comença una etapa nova
L'Associació Municipal Social Club de Fans dels 60's, 70's i 80's de Palamós ha experimentat...
07/08/2026 - Cultura Les Estrellades us proposen un 'tardeo', demà al passeig del Mar
La colla carnavalesca palamosina Les Estrellades farà demà dissabte la tercera edició del...