17/06/2021 Medi Ambient - Jordi Rodríguez
Imatge de denúncia de Junts x Catalunya de brutícia a La Fosca. (Foto: Junts x Catalunya Palamós i Sant Joan).
L'equip de govern d'Esquerra Republicana de Catalunya a l'Ajuntament de Palamós ha respost les crítiques que darrerament havia fet el grup de Junts per Catalunya, en l'oposició, a la gestió de la neteja viària. Ha estat en el Ple municipal d'aquest dimarts passat. El regidor de Medi Ambient, el republicà Xavier Lloveras, ha demanat a Junts que no jugui políticament amb aquest tema, mentre el portaveu d'aquest grup, Raimon Trujillo, ha defensat el seu dret a la crítica política.
Els retrets de Junts per Catalunya en aquest tema, han vingut acompanyats sovint per fotografies i comentaris publicats a les xarxes socials. El regidor de Medi Ambient diu que la resta de grups de l'oposició, quan creuen que hi ha algun aspecte de la neteja que no funciona, li ho comuniquen personalment i s'intenta solucionar. Xavier Lloveras critica que Junts es dediqui a esbombar-ho, diu, perjudicant la imatge de Palamós. Escoltem el regidor d'Esquerra, en el darrer Ple ordinari.
Per la seva banda, Raimon Trujillo, portaveu de Junts per Catalunya va defensar el dret a una crítica política pública que, va dir, pensa continuar exercint.
D'altra banda, el regidor de Medi Ambient va detallar davant el plenari diferents aspectes del reforç de la neteja durant els mesos d'estiu. Així, des de l'1 de juny hi ha un peó de reforç d'escombrat manual a les tardes, i al juliol en seran dos. Des del juny també es reforça la recollida de trastos, i la neteja viària amb aigua a pressió, que incorpora un camió cisterna el mes que ve. S'insisteix en la recollida del rebuig al matí, els caps de setmana de juliol i tots els dies d'agost. Hi ha un reforç de tres peons de neteja de platja, des del quinze de juny, que seran quatre el mes que ve, i cinc els caps de setmana.
La neteja viària mecànica s'intensifica en la franja de tarda, a partir del 15 de juliol. Hi ha 8 peons de neteja viària que han passat a 10 aquest mes, i que creixeran en dos més el que ve. Del 15 de juny al 15 de setembre també es potencia la recollida porta a porta comercial.
Totes les notícies:
18/09/2026 - Serveis La italiana Grandi Navi Veloci s'interessa per tenir una línia marítima regular amb Palamós
La companyia de ferris italiana Grandi Navi Veloci ha mostrat el seu interès per incorporar...
18/09/2026 - Serveis Segona escala de la setmana del creuer Silver Ray
El creuer Silver Ray arribarà demà dissabte al port de Palamós, en la que serà la seva segona...
18/09/2026 - Política Els presidents de l'ANC i del Consell de la República, protagonistes d'un col·loqui a Palamós
La territorial de l'Assemblea Nacional Catalana Badia de Palamós organitza aquest dissabte un...
18/09/2026 - Cultura Homenatge festiu al dj i productor palamosí David Monje
El dj i productor musical palamosí David Monje, que va morir aquest any a causa de la malaltia de...
18/09/2026 - Cultura La Gorga acull 'El Concert' d'alumnes de l'acadèmia L'Assaig by Elisabet
Aquest dissabte el Teatre La Gorga serà l'escenari d'un espectacle molt especial. Es tracta de 'El...