17/06/2021 Successos - Jordi Rodríguez
Els Mossos van decomisar més de 1.700 plantes de marihuana en un operatiu a Palamós el passat mes d'octubre. (Foto: Mossos d'Esquadra).
Els Mossos d'Esquadra han detingut dues persones més, presumptament relacionades amb el cultiu de marihuana que van desmantellar a Palamós l'octubre de l'any passat. Es tracta d'un home i una dona, de 53 i 48 anys, sense antecedents, i veïns del mateix municipi, i que estan acusats d'un suposat delicte contra la salut pública. Segons l'Agència Catalana de Notícies, els Mossos els han detingut a La Bisbal d'Empordà i els relacionen amb el cultiu i la cura de la plantació intervinguda la tardor passada.
Recordem que la plantació de marihuana es va descobrir en un mas del sector de la Pietat, camuflada en diverses sales soterrades, amb accés per una porta oculta sota la menjadora d'un galliner. Els agents van intervenir 1.744 plantes de marihuana i 10'6 quilos de cabdells. El valor de la droga incautada, segons els Mossos d'Esquadra, s'enfila fins als 400.000 euros, segons l'informe realitzat per l'Oficina Central Nacional d'Estupefaents del Ministeri de l'Interior. La primera fase de l'operatiu va permetre detenir un matrimoni, tots dos de 48 anys, i el seu fill de 19, tots residents a Palamós i de nacionalitat espanyola. També va ser arrestat un home de 42 anys, originari de Mali, que presumptament s'encarregava del manteniment i la vigilància del cultiu. Aquest i el jove estan acusats d'un presumpte delicte contra la salut pública, mentre el matrimoni n'afegeix un altre de defraudació de fluid elèctric. Tots aquests detinguts van quedar en llibertat amb càrrecs, després de passar pel jutjat de guàrdia.
Totes les notícies:
03/11/2025 - L'alcaldessa assegura que les obres del passeig avancen al ritme previst
L'alcaldessa de Palamós, la republicana Maria Puig, assegura no tenir cap preocupació sobre el...
03/11/2025 - L'Ajuntament promou la participació en la consulta sobre el topònim
L'Ajuntament de Palamós treballa perquè la consulta popular sobre el topònim municipal, que es...
03/11/2025 - Baralla a la zona d'oci de la Planassa amb un ferit i un detingut
3 persones es van enfrontar en una baralla, la matinada d'aquest dissabte passat, a la zona d'oci...
03/11/2025 - L'Arxiu de Palamós publica un projecte sobre el fons documental d'indústries Montaner
El Servei d'Arxiu Municipal de Palamós ha publicat l'estudi 'El fons d'indústries Montaner. Una...
03/11/2025 - L'IBI i la taxa de residus de Calonge i Sant Antoni pugen un 2 i un 3 per cent
Amb els vots favorables dels 12 regidors del govern municipal, el Ple de l'Ajuntament de Calonge i...