08/06/2021 Serveis - Jordi Rodríguez
Imatge d'arxiu de la Fira de la Gamba de Palamós.
L'Ajuntament de Palamós ha decidit renunciar a fer la Fira de la Gamba aquest mes de juny, i la trasllada al setembre. El consistori, que organitza aquesta fira monogràfica amb la col·laboració de la Confraria de Pescadors i dels establiments comercials i de restauració del municipi, ha considerat que amb les restriccions actuals per la pandèmia de la COVID-19, la Fira de la Gamba no hauria estat prou lluïda.
La idea inicial era fer-la aquest dissabte vinent, 12 de juny, a continuació dels tres caps de setmana que s'han dedicat al festival de cultura marinera 'Palamós Terra de Mar'. Finalment, però, s'ha optat per traslladar la Fira de la Gamba al dia 18 de setembre. Ho ha explicat a Ràdio Palamós, el regidor de Promoció Econòmica de l'Ajuntament, Emili Colls.
L'última edició de la Fira de la Gamba de Palamós, que ja era la sisena, es va fer l'any 2019. En aquella ocasió es van vendre 20.000 tiquets de tastets d'aquest producte. La Fira de la Gamba es fa a la zona del moll pesquer i compta amb la participació d'empreses certificades amb la Marca de Garantia, dels elaboradors de productes que tenen com a ingredient principal la Gamba de Palamós, i amb distribuidors i peixaters especialitzats en la seva comercialització. L'esdeveniment també compta amb demostracions de cuina en viu i amb exposició i venda de productes gastronòmics que habitualment acompanyen la gamba, com poden ser l'arròs o el vi. L'edició d'aquest 2021, si no passa res, serà el dia 18 de setembre.
Totes les notícies:
19/06/2026 - Cultura Barraques i la fira d'atraccions ens avancen que la Festa Major 2026 ja és aquí
Per bé que oficialment no arrencarà fins al dimarts 23 de juny, amb el pregó que aquest any...
19/06/2026 - Cultura Torna 'La Remullada' dels Showboys, la festa de l'aigua de Festa Major
Demà dissabte, la Festa Major de Palamós reviurà una activitat molt refrescant. L'Associació...
19/06/2026 - Serveis Palamós dinamitza el comerç local per Festa Major amb el 'Correbotigues'
Des d'avui divendres i fins al dia 28 d'aquest mes de juny, Promoció Econòmica i Turisme de...
19/06/2026 - Successos Detingut per causar aldarulls i atemptat a la Policia Local
La Policia Local de Palamós va detenir aquest dimecres passat un veí del municipi per desordres...
19/06/2026 - Serveis Prop de 1.900 britànics han arribat avui a Palamós a bord del Marella Explorer
El port de Palamós rep avui un clàssic de les temporades de creuers, amb l'arribada del vaixell...
Notícies relacionades: