08/06/2021 Serveis - Jordi Rodríguez
Accés lateral al Mercat Municipal pel carrer d'Emili Joan. (Foto: Junts x Catalunya Palamós i Sant Joan).
El grup de Junts per Catalunya, en l'oposició a l'Ajuntament de Palamós, demana un pla de xoc per millorar la neteja en l'entorn del Mercat Municipal. El portaveu del grup, Raimon Trujillo, ha explicat a aquesta emissora, que els espais exteriors del mercat tenen mancances significatives en aquest sentit. Parla de dèficits en la retirada de les deixalles que genera el mercat, i també en la neteja viària.
Escoltem el portaveu municipal de Junts per Catalunya a l'Ajuntament de Palamós.
Com ja va fer el grup de Ciutadans en el darrer Ple municipal, Junts per Catalunya ha insistit també en què s'intensifiqui la neteja d'herbes que creixen en espais urbans. En aquest cas també al voltant del Mercat Municipal, ha explicat Raimon Trujillo.
Aquest equipament es va adequar l'any passat dins el procés d'adjudicació de les noves concessions als paradistes. Aquestes tenen una vigència de cinc anys i, en acabat, s'haurà de decidir si es fa una remodelació a fons del mercat o si se'n construeix un de nou.
Totes les notícies:
06/05/2025 - El TSJC diu que els complements de caps de setmana, nits i festius han de ser una retribució fixa
Una sentència del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya diu que els factors de cap de...
06/05/2025 - Taller de compostatge al Mercat Municipal de Palamós
L'Àrea de Medi Ambient de l'Ajuntament de Palamós munta durant tot aquest matí una parada al...
06/05/2025 - Prop de 360 persones participaran aquest diumenge en la Festa de la Gent Gran
Palamós celebrarà aquest diumenge que ve la seva Festa de la Gent Gran. L'activitat es durà a...
06/05/2025 - Comença la 33a Mostra de Teatre Juvenil de Palamós
Avui comença la Mostra de Teatre Juvenil de Palamós, una iniciativa de l'Àrea municipal de...
06/05/2025 - El Palamós CF ja planifica el curs vinent a la Primera Catalana
Després de dues temporades a la Lliga Elit, el Palamós Club de Futbol va confirmar la setmana...
Notícies relacionades: