01/06/2021 Serveis - Jordi Rodríguez
El viver d'empreses acull ara mateix a 14 empreses. (Foto: Ajuntament de Calonge i Sant Antoni).
El viver d'empreses Alta Mar de Calonge i Sant Antoni s'ha situat en la segona posició en el ranking de vivers mitjans de tot l'Estat espanyol. Aixi ho assenyala l'informe 2020-2021 de Funcas, un laboratori d'idees dedicat a la investigació econòmica i social. Aquest informe anual analitza els serveis que presten els vivers i les acceleradores d'empreses a tot l'Estat espanyol. L'estudi estableix diferents rànquings i categories en funció de si es tracta de vivers avançats, mitjans o modestos.
En el cas de Calonge i Sant Antoni, el viver Alta Mar queda situat en segona posició dins dels vivers mitjans. La primera posició en aquesta categoria és pel viver d’empreses de San Blas, a Madrid. En la classificació general per comunitats, Alta Mar es situa en la sisena posició en la classificació global a Catalunya.
El Viver d’Empreses Alta Mar de Calonge i Sant Antoni va entrar en funcionament a principis del 2017 i està situat al Palau Firal. Actualment acull 14 empreses usuàries. Destaca el seu espai de coworking, una manera de treballar que permet a professionals independents, emprenedors, i pimes de diferents sectors, compartir un mateix espai de treball, tant físic com virtual, per desenvolupar els seus projectes professionals de manera independent, i fomentar el treball en comú.
Totes les notícies:
06/10/2026 - Medi Ambient L'escalfament del Mediterrani està tropicalitzant les tempestes
Davant de temporals de pluja com els que hem vist en aquests inicis de tardor, hi ha escèptics del...
06/10/2026 - Societat Pluges fortes tornaran a amenaçar el litoral del Baix Empordà aquest vespre i nit
Protecció Civil de la Generalitat manté activa l'emergència del pla INUNCAT, davant la previsió...
06/10/2026 - Serveis El sector turístic demana mesures per desmassificar l'ocupació a l'agost
El sector turístic del Baix Empordà veu com un problema l'excessiva concentració de visitants a...
06/10/2026 - Societat El final de la temporada turística dispara d'un 7'8 per cent l'atur registrat a Palamós i Sant Joan
El municipi de Palamós i Sant Joan ha tancat el mes de setembre amb 538 persones apuntades a les...
06/10/2026 - Serveis Promoció Econòmica prepara formacions per a empreses, comerç, i emprenedors
L'Àrea de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Palamós i Sant Joan prepara dos paquets...
Notícies relacionades: