17/05/2021 Successos - Jordi Rodríguez
Un vehicle de la Policia Local de Palamós. (Foto: Ajuntament de Palamós).
Un grup d'unes 20 persones es va embrancar en una baralla, la matinada d'ahir diumenge, segons ha explicat avui la Policia Local de Palamós. Els fets van tenir lloc cap a dos quarts de cinc, a la zona de l'estenedor de xarxes del port palamosí. Es van mobilitzar dues unitats de la Policia Local, i també una dotació ARRO dels Mossos d'Esquadra.
Quan els agents van fer acte de presència, els participants de la batussa es van dispersar. Només es va poder identificar una persona, que va haver de ser traslladada a l'hospital perquè l'havien ruixat amb un esprai de pebre.
D'altra banda, un cotxe es va incendiar aquest divendres passat al carrer Gavarres, al barri d'Es Pla. El conductor va posar en marxa el vehicle, un Volkswagen Golf, i després de recórrer uns metres va començar a cremar per la part del motor. Els fets van passar sobre les quatre de la tarda i hi van intervenir unitats de la Policia Local de Palamós i dels Bombers de la Generalitat.
Totes les notícies:
08/09/2025 - Uns 2.500 alumnes comencen avui el curs escolar a Palamós
Gairebé 2.500 alumnes d'educació infantil, primària i secundària comencen avui les classes als...
08/09/2025 - Només una empresa presenta oferta per fer les obres del Mercat Municipal
L'Ajuntament de Palamós està ja en la recta final per completar el procés de licitació de les...
08/09/2025 - Escales de creuer al port de Palamós, avui i demà
La temporada de creuers al port de Palamós, pel que fa al mes de setembre, ha començat amb...
08/09/2025 - Una conductora s'accidenta a la Fosca i dona positiu en alcoholèmia
La Policia Local de Palamós va detenir la matinada d'aquest dissabte passat la conductora d'un...
08/09/2025 - Drets Socials de la Generalitat subvenciona el projecte de La Porxada
Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà ha rebut una subvenció de 138.612 euros per part del...