26/04/2021 Esports - Jordi Rodríguez
Amb la derrota a Tona, el Palamós va fer un pas enrere en la seva lluita per l'ascens. (Foto: Palamós CF).
Gerro d'aigua freda en les aspiracions del Palamós CF. El degà va desaprofitar un 0 a 2 a favor i va acabar perdent dissabte per 3 a 2 contra el Tona, un dels equips capdavanters del seu grup. La derrota va ser especialment dolorosa perquè va arribar en el temps afegit. De fet amb el Manlleu ja va passar tres quarts del mateix, de manera que ja són dues jornades consecutives en què el partit es perd en els darrers instants.
Això minva la confiança del grup en les seves possibilitats. De fet, la decepció de l'entrenador Eduardo Vílchez al final del partit jugat a Tona era ben evident.
Ara el Palamós és sisè, amb 15 punts. L'Escala, líder del grup, en té 21, el Tona 20, el Llagostera B, 19, el Lloret 16, i el Manlleu 15 com els palamosins. El proper partit del Palamós es disputarà al proper diumenge a les 5 de la tarda a l'Estadi, davant el Bescanó.
En el futbol territorial, la Unió Esportiva Calonge es manté en la segona plaça del seu grup de la Tercera Catalana. L'equip que entrena Alfons Garcia es va desfer aquest dissabte del Sils per un ajustat 3 a 2. A la Quarta Catalana, la Fundació Esportiva Palamós no va tenir opcions i va caure per 5 a 1 a Ripoll.
En bàsquet, destaquem aquests resultats del Club Esportiu Palamós. Dels sèniors masculins, el Sharks va superar amb claredat l'Escola Pia d'Olot per 71 a 48. El sènior B també va ser contundent amb l'Escolàpies de Figueres, a qui es va imposar per 79 a 46. El sènior femení, per a seva banda, va cedir d'un punt, 44 a 45, davant el Bisbal Bàsquet. El júnior masculí B va guanyar amb solvència el Sant Gregori, a domicili, per 56 a 88. Destaquem també un resultat del Bàsquet Vedruna Palamós. El Sub21 va caure davant el Farners, 62 a 78.
Repassem els resultats dels equips del Futbol Sala Palamós. El benjamí B va guanyar el Girona A per 5 a 7. Victòria també del benjamí A davant el Vilafant per 6 a 1. Per la seva banda, l'infantil del Futbol Sala Palamós també va guanyar, en aquest cas per 7 a 4, contra el Quart. L'aleví ha descansat aquest cap de setmana.
Totes les notícies:
04/08/2026 - Serveis L'Ajuntament de Palamós preveu estrenar el Mercat Municipal reformat al novembre
L'Ajuntament de Palamós compta que les obres de reforma del Mercat Municipal s'acabaran a finals...
04/08/2026 - Societat La SER presenta oferta per vendre a l'Ajuntament els seus locals de les galeries Carme
La licitació pública que va convocar l'Ajuntament de Palamós per comprar un espai destinat a...
04/08/2026 - Cultura La Simfònica de Cobla i Corda inaugura avui la 10a edició del festival Amb So de Cobla
Avui arrenca a la plaça de Josep Sarquella de Palamós la desena edició del festival Amb So de...
04/08/2026 - Cultura Nits de Circ amplia amb una cinquena funció el seu debut a Palamós
L'espectacle Nits de Circ, impulsat per la Circus Arts Foundation, es presentarà per primera...
04/08/2026 - Societat S'acaba el Campus Jove d'Estiu, amb uns 40 participants de 13 a 17 anys
Un total de 44 joves de Palamós d'entre 13 i 17 anys han participat en la 22a edició del Campus...