15/03/2021 Serveis - Jordi Rodríguez
La industrial market es va instal·lar el mes d'agost durant cinc dies, al passeig del Mar de Palamós.
L'Ajuntament de Palamós renuncia a repetir l'experiència d'un mercat d'estiu al passeig del Mar, que aquest any passat es va fer sota el format 'La Industrial Market'. Durant cinc dies, més de 12.000 persones van passar per aquest recinte on s'hi podien fer compres, menjar i beure, fer activitats amb la mainada o gaudir d'actuacions musicals. La instal·lació, però, tenia una logística complicada, més encara en temps de pandèmia, i també va recollir crítiques dels veïns de la zona.
A més, el principal grup de l'oposició a l'Ajuntament de Palamós, el PSC, va qüestionar que el mercat s'hagués fet amb tots els permisos i validacions en regla. El regidor de Promoció Econòmica, Emili Colls, del grup d'ERC, admet ara que, malgrat ser un format que considera molt vàlid, el passeig del Mar no és la millor ubicació per portar-lo a la pràctica. Atès que no hi ha espais alternatius, Palamós renunciarà a repetir l'experiència.
'La Industrial Market' es va programar la penúltima setmana del mes d'agost, instal·lat al passeig del Mar de Palamós, entre els carrers de Mallorca i de Provença. Durant cinc dies va oferir productes de moda, complements i joieria, a més d'una completa oferta de menjar i beure en vàries 'foodtrucks'. En paral·lel als expositors, el mercat disposava també d'un escenari per a espectacles i concerts musicals en viu. Tot el perímetre estava acotat, amb entrada i sortida pel mateix punt i amb un aforament limitat.
Totes les notícies:
30/04/2026 - Societat El Tribunal Suprem rebutja el recurs municipal per les retribucions extraordinàries de la Policia Local
El Tribunal Suprem ha inadmès el recurs de cassació que havia presentat l'Ajuntament de Palamós...
30/04/2026 - Medi Ambient L'Ajuntament de Palamós reitera que l'aigua de Castell i el seu entorn és apta pel bany
Les analítiques de les aigües de bany del litoral de Palamós, entre Castell i la Fosca, recullen...
30/04/2026 - Societat 16 carrers i 20 espais guarnits al 'Sant Joan Florit'
Aquest diumenge el nucli de Sant Joan tornarà a lluir en una nova edició del 'Sant Joan Florit'....
30/04/2026 - Política JuntsxCat demana al govern que escolti els veïns que demanen places d'aparcament tarifat al voltant de la Fosca
Junts per Catalunya a l'Ajuntament de Palamós es queixa que el govern municipal format per ERC i...
30/04/2026 - Política Trobada assembleària i festiva de la CUP al passeig del Mar
La Candidatura d'Unitat Popular Palamós Vila-romà ja ho té tot a punt per a la jornada...