01/03/2021 Cultura - Jordi Rodríguez
Imatge d'arxiu de la Fira del Conte. (Foto: Ajuntament de Palamós).
Palamós vol recuperar aquest any la Fira del Conte, que al 2020 va quedar inèdita a causa de la pandèmia. La data prevista és el dissabte 8 de maig al passeig del Mar, i es farà adaptada a les mesures preventives que s'hagin d'aplicar en aquell moment. La Fira del Conte és una iniciativa de l'entitat 'Viu Cultura', que ja n'havia organitzat dues edicions els anys 2018 i 2019.
La Fira s'ha programat sempre el primer cap de setmana del mes de maig, però en la darrera edició el mal temps la va traslladar al juliol. Ara tornarà a les dates de sempre, pendents només de les condicions que imposi l'evolució de la COVID-19. Núria Botellé, regidora de Cultura de l'Ajuntament de Palamós.
A la Fira del Conte de Palamós hi ha parades amb la participació d'editorials i llibreries. També s'organitzen tallers i activitats diverses encaminades a un públic familiar. La Fira és una iniciativa per divulgar la cultura literària entre els més petits a través d'aquest gènere, que arriba als infants ja sigui il·lustrat en paper o per transmissió oral.
Totes les notícies:
27/03/2026 - La totalitat del passeig del Mar s'obrirà avui als usos públics
Ràdio Palamós ja us va anunciar ahir l'ajornament, a causa de la previsió de vent, de tots els...
27/03/2026 - Palamós convida tothom a participar en el 'Primer bany de l'any'
L'Àrea de Promoció Econòmica i Turisme de l'Ajuntament de Palamós convoca, finalment, per a...
27/03/2026 - Tanquen la barraca de cala Estreta pel risc de despreniments
L'Ajuntament de Palamós ha decidit tancar la barraca de cala Estreta. La causa és el risc de...
27/03/2026 - Olga Praderas analitza l'abandonament esportiu a l'adolescència per culpa dels estereotips de gènere
Olga Praderas va analitzar ahir a Palamós com els estereotips de gènere, la pressió sobre el...
27/03/2026 - El grup de teatre de l'associació El Trampolí presenta 'En essència' a Palamós
Ja fa més de 25 anys que l'entitat El Trampolí treballa per la igualtat de drets i oportunitats...