26/02/2021 Obres i Urbanisme - Jordi Rodríguez
El tram que s'ha arranjat és entre López Puigcerver i President Macià. (Foto: Ajuntament de Palamós).
L’Ajuntament de Palamós ha completat les obres de reforma d’un tram de vorera al carrer d’Enric Vincke, entre López Puigcerver i President Macià. Les obres han permès, entre altres coses, adaptar els passos de vianants, com marca el programa de manteniment d’espais públics del municipi. En paral·lel s’ha actuat també en altres trams de voreres als carrers de la Indústria i d’Àngel Guimerà.
En el cas d'Enric Vincke, la Brigada Municipal ha construït passos de vianants adaptats a persones amb mobilitat reduïda, i ha substituït la totalitat dels panots que fins ara formaven part d'aquest tram de vorera. L'arranjament s'ha executat dins el programa de manteniment i millores dels espais públics de Palamós, eliminant de manera progressiva tots aquells trams on es detecten barreres arquitectòniques. Marina Àlvarez, regidora de Brigada de l'Ajuntament de Palamós.
Prèviament, la Brigada també havia fet el xamfrà de vorera del passeig del Mar i d'Enric Vincke, i ara també ha anivellat un tram del carrer de la Indústria, entre Provença i València, i una secció d'uns 60 metres quadrats de superfície, al final del carrer d'Àngel Guimerà.
Totes les notícies:
23/07/2026 - Obres i Urbanisme Discrepàncies pel preu final de les obres dels pisos San Martín
Pot ser que quan les obres estiguin acabades es valori el resultat obtingut, però el cert és que,...
23/07/2026 - Serveis Convocatòria d'ajudes a l'obertura de locals comercials buits
L'Àrea de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Palamós ha obert la convocatòria d'ajudes per...
23/07/2026 - Societat L'Ajuntament subvenciona amb 18.500 euros entitats en suport d'afectats per temes de salut
L'Ajuntament de Palamós ha resolt ja les subvencions destinades a les entitats que desenvolupen...
23/07/2026 - Cultura 'Contes i cançons vora el mar', avui a l'escenari del passeig
Ja sabeu que des d'aquest mes de juliol l'activitat infantil dels dijous a la Biblioteca Municipal...
23/07/2026 - Cultura Ja queden poques entrades per a alguns dels concerts del F'Estiu 2026
Només falten 3 setmanes perquè comenci el festival F'Estiu de Calonge i Sant Antoni, i alguns...
Notícies relacionades: