22/02/2021 Societat - Jordi Rodríguez
Marc Masip serà el primer ponent de les Jornades d'Educació i Família d'aquest any.
L'Àrea de Joventut de l'Ajuntament de Palamós ja té a punt la programació de les Jornades d'Educació i Família, que es faran els tres primers dijous del mes de març. Les jornades, pensades per a divulgar temes d'interès per a les famílies i els educadors en la seva relació amb els joves, esperen recuperar aquest any la normalitat, després que en l'edició anterior es van veure interrompudes per l'esclat de la pandèmia de la COVID-19.
En l'edició del 2020, les Jornades d'Educació i Família s'havien programat també els tres primers dijous del mes de març. Només es va poder fer, però, la primera sessió, que va protagonitzar el psicòleg esportiu Pep Marí. La segona, possiblement la que havia despertat més expectació amb la presència del mediàtic economista Xavier Sala i Martín, es va haver de suspendre pocs dies abans que es decretés l'estat d'alarma pel coronavirus. També va quedar desactivada la xerrada del psicòleg Marc Masip.
Un any després, serà ell precisament qui obri les Jornades d'Educació i Família d'aquest 2021. Marc Masip és especialista en tractar l'addició a les noves tecnologies. El dijous 4 de març pronunciarà a La Gorga la conferència 'L'addició a les pantalles, l'heroïna del segle XXI'. Lluís Martí és cap del Departament de Joventut de l'Ajuntament de Palamós.
El programa de les Jornades d'Educació i Família continuarà el dia 11 de març amb el conferenciant i fundador de Nasco Feeding Minds, Ousman Umar, per parlar d''El camí cap al dret a l'educació'. El cicle es tancarà el dijous 18 amb l'escriptora Bel Olid, que oferirà la xerrada 'Coeducació: val més un exemple que mil paraules'. Lluís Martí explica per què han triat aquests dos ponents.
Totes les conferències de les Jornades d'Educació i Família de Palamós tindran lloc al Teatre La Gorga, sempre a partir de les vuit del vespre. L'horari s'avança per adaptar-se al confinament nocturn. Precisament a causa de la COVID-19, l'aforament de La Gorga està limitat i per això cal reservar entrada al web lagorga.cat. Les localitats són gratuïtes.
Les Jornades d'Educació i Família formen part del projecte Palamós Ciutat Educadora, promogut per l'Ajuntament, i hi col·laboren la Direcció General de Joventut de la Generalitat, el Dipsalut, i el Grup Aceda.
Totes les notícies:
23/10/2025 - La policia identifica els causants de la baralla a la Planassa
Els causants de la baralla multitudinària que hi va haver la matinada d'aquest diumenge passat a...
23/10/2025 - Aprofiten les obres del passeig del Mar per renovar la canonada d'aigües residuals
El Consorci d'Aigües Costa Brava Girona canviarà la canonada que porta les aigües residuals de...
23/10/2025 - Palamós debat el futur de la pesca
La Casa del Mar de Palamós serà avui la seu d'una jornada de debat sobre els reptes i...
23/10/2025 - El món local reclama més finançament a la Generalitat
La Generalitat destina 22 milions d'euros per reforçar el finançament de les administracions...
23/10/2025 - 'No hi ha fi ni principi', recital poètic a la Biblioteca Municipal
A partir de les 7 d'aquesta tarda, la Biblioteca Municipal de Palamós acull el recital poètic 'No...