04/02/2021 Esports - Jordi Rodríguez
El circuit 'La lllebre' era una de les dues propostes de la darrera Sant Silvestre virtual a Palamós.
El Departament d'Esports de l'Ajuntament de Palamós ja té programades noves curses virtuals, un format que ha posat en pràctica amb la pandèmia de la COVID-19. Després de les de San Silvestre, les festes de Nadal passades, la pròxima cita serà per Setmana Santa. Es tracta d'un format de curses virtuals mitjançant l'app Open Trail Races en les que els participants poden competir tantes vegades com vulguin i en l'horari que desitgin.
Els circuits sempre estan oberts i els esportistes que hi prenen part poden registrar en qualsevol moment els seus temps i aparèixer a les classificacions. Es tracta d'un format de competició innovador on s'utilitzen el GPS i el Bluetooth del smartphone per registrar els temps de pas pels punts de control establerts dins el recorregut de la cursa seleccionada.
El cap del Departament d'Esports de l'Ajuntament de Palamós, Miquel Brull, explica que intenten donar estímuls perquè el màxim de gent possible aposti per la pràctica de l'esport. Ho ha explicat aquest migdia en el programa de Ràdio Palamós 'Temps afegit'.
L'anomenat Club Strava, amb la promoció de reptes esportius virtuals, ha estat una altra de les eines per reinventar la promoció de l'esport a Palamós. El cap del Departament, Miquel Brull, entén que les restriccions són necessàries en el context actual, però que l'esport potser ha rebut massa.
Ara mateix totes les instal·lacions esportives a cobert estan tancades al públic, i només es pot fer activitat a l'aire lliure. Des de l'Ajuntament de Palamós esperen que la Generalitat accepti permetre la reobertura dels espais tancats, encara que sigui a un 30 per cent del seu aforament.
Totes les notícies:
04/07/2025 - Comença el festival Rumb(A)Palamós amb un concert itinerant
Avui comença la dotzena edició del Rumb(A)Palamós, el primer festival de rumba catalana de la...
04/07/2025 - El Marella Voyager fa escala al port de Palamós
Avui hi ha la segona escala de creuer d'aquest mes de juliol al port de Palamós. La fa el vaixell...
04/07/2025 - Ernest Bertran homenatja Joan Manuel Serrat a La Gorga
Joventuts Musicals de Palamós programa aquest diumenge, en conveni amb l'Àrea Municipal de...
04/07/2025 - La plaça dels Comtes de Palamós acull la primera Mini Fest
Aquest dissabte se celebra la primera edició de la Mini Fest, una festa familiar a la plaça dels...
04/07/2025 - Jornades Europa en Blau, al castell de Calonge
El castell de Calonge serà demà dissabte l'escenari d'una nova edició de les Jornades Europa en...