25/01/2021 Societat - Jordi Rodríguez
Dolors Puig, la veïna de més edat de Palamós amb 107 anys.
Dolors Puig Ribot s'ha convertit en la persona de més edat, de totes les que resideixen a Palamós. Aquest divendres passat va celebrar el seu 107 aniversari. Amb aquest motiu, l'Ajuntament de Palamós la va obsequiar amb un ram de flors i amb una carta de felicitació de l'alcalde, en nom de tot el municipi.
A diferència d'altres celebracions similars, en aquest cas els responsables municipals no van poder visitar personalment l'homenatjada, a causa de les mesures preventives contra el coronavirus. Dolors Puig va néixer a Pals l'any 1914. Va dedicar bona part de la seva vida a treballar a la casa pairal, en les feines pròpies del camp. Es va casar amb Domingo Servià Carreras, amb qui va tenir un fill i dues filles, i de qui va enviudar l'any 1984. La senyora Puig viu a Palamós des de fa 14 anys, al barri de l'Eixample, i actualment té dues filles, tres néts i tres besnéts.
Totes les notícies:
30/04/2026 - Societat El Tribunal Suprem rebutja el recurs municipal per les retribucions extraordinàries de la Policia Local
El Tribunal Suprem ha inadmès el recurs de cassació que havia presentat l'Ajuntament de Palamós...
30/04/2026 - Medi Ambient L'Ajuntament de Palamós reitera que l'aigua de Castell i el seu entorn és apta pel bany
Les analítiques de les aigües de bany del litoral de Palamós, entre Castell i la Fosca, recullen...
30/04/2026 - Societat 16 carrers i 20 espais guarnits al 'Sant Joan Florit'
Aquest diumenge el nucli de Sant Joan tornarà a lluir en una nova edició del 'Sant Joan Florit'....
30/04/2026 - Política JuntsxCat demana al govern que escolti els veïns que demanen places d'aparcament tarifat al voltant de la Fosca
Junts per Catalunya a l'Ajuntament de Palamós es queixa que el govern municipal format per ERC i...
30/04/2026 - Política Trobada assembleària i festiva de la CUP al passeig del Mar
La Candidatura d'Unitat Popular Palamós Vila-romà ja ho té tot a punt per a la jornada...