20/01/2021 Societat - Jordi Rodríguez
Laura Lafarga, regidora d'ERC a l'Ajuntament de Palamós.
La regidora del grup d'ERC a l'Ajuntament de Palamós, Laura Lafarga, es va dirigir ahir al plenari per explicar un episodi que va protagonitzar aquest cap de setmana passat, i que la situava fora del confinament municipal vigent. Lafarga va explicar que havia anat a Calonge i Sant Antoni per una causa justificada, però que després va participar en una activitat de lleure privada en aquest mateix municipi.
Segons es va publicar a través de xarxes socials, es tractava d'una cata de vins en una bodega calongina, i un posterior dinar. Laura Lafarga ho va explicar així, ahir davant el plenari.
El confinament vigent per frenar la propagació de la COVID-19 impedeix desplaçar-se entre municipis si no és per una causa justificada. Sí que està autoritzat transitar entre termes municipals veïns al de residència, en el cas que s'estigui fent esport a l'aire lliure.
Totes les notícies:
03/08/2026 - Societat L'hospital de Palamós millora la mitjana catalana en satisfacció dels usuaris
El de Palamós és un dels 3 hospitals gironins que ha superat la mitjana catalana en satisfacció...
03/08/2026 - Societat Ja han mort 16 persones a les platges catalanes i Protecció Civil crida a la prudència
Un total de 16 persones han mort ofegades a les platges catalanes des que va començar oficialment...
03/08/2026 - Medi Ambient Aquest juliol a Palamós ha estat 2'1 graus més calorós que el de l'any passat
Si pensàvem que el juliol del 2025 havia estat un mes molt calorós, que ho va ser, ens vam quedar...
03/08/2026 - Serveis La central de reserves de FECOTUR treballa amb 9 empreses de turisme actiu
Després del fre que van suposar l'estiu passat les obres del passeig del Mar de Palamós, el...
03/08/2026 - Cultura Palamós i l'Ametlla de Mar preparen els 10 anys d'agermanament
L'alcaldessa de Palamós, Maria Puig, i l'alcalde de l'Ametlla de Mar, Jordi Gaseni, s'han reunit a...