20/01/2021 Societat - Jordi Rodríguez
Laura Lafarga, regidora d'ERC a l'Ajuntament de Palamós.
La regidora del grup d'ERC a l'Ajuntament de Palamós, Laura Lafarga, es va dirigir ahir al plenari per explicar un episodi que va protagonitzar aquest cap de setmana passat, i que la situava fora del confinament municipal vigent. Lafarga va explicar que havia anat a Calonge i Sant Antoni per una causa justificada, però que després va participar en una activitat de lleure privada en aquest mateix municipi.
Segons es va publicar a través de xarxes socials, es tractava d'una cata de vins en una bodega calongina, i un posterior dinar. Laura Lafarga ho va explicar així, ahir davant el plenari.
El confinament vigent per frenar la propagació de la COVID-19 impedeix desplaçar-se entre municipis si no és per una causa justificada. Sí que està autoritzat transitar entre termes municipals veïns al de residència, en el cas que s'estigui fent esport a l'aire lliure.
Totes les notícies:
30/04/2026 - Societat El Tribunal Suprem rebutja el recurs municipal per les retribucions extraordinàries de la Policia Local
El Tribunal Suprem ha inadmès el recurs de cassació que havia presentat l'Ajuntament de Palamós...
30/04/2026 - Medi Ambient L'Ajuntament de Palamós reitera que l'aigua de Castell i el seu entorn és apta pel bany
Les analítiques de les aigües de bany del litoral de Palamós, entre Castell i la Fosca, recullen...
30/04/2026 - Societat 16 carrers i 20 espais guarnits al 'Sant Joan Florit'
Aquest diumenge el nucli de Sant Joan tornarà a lluir en una nova edició del 'Sant Joan Florit'....
30/04/2026 - Política JuntsxCat demana al govern que escolti els veïns que demanen places d'aparcament tarifat al voltant de la Fosca
Junts per Catalunya a l'Ajuntament de Palamós es queixa que el govern municipal format per ERC i...
30/04/2026 - Política Trobada assembleària i festiva de la CUP al passeig del Mar
La Candidatura d'Unitat Popular Palamós Vila-romà ja ho té tot a punt per a la jornada...