Ciutadans proposa planificar Palamós a mig i llarg termini

16/12/2020 Política - Jordi Rodríguez


El regidor de C's a l'Ajuntament de Palamós, Cristóbal Posadas.

El regidor de C's a l'Ajuntament de Palamós, Cristóbal Posadas.

El grup municipal de Ciutadans comença a pensar ja en les eleccions municipals del 2023, en què vol ser una alternativa a l'actual equip de govern d'ERC. Els taronges anuncien que tindran contactes amb els diferents sectors de la societat palamosina, per definir quines són les necessitats del municipi a mig i llarg termini. Es tracta de definir una estratègia per dibuixar un projecte de futur per a Palamós. Això, en contrast amb l'actual dinàmica del govern que, segons el portaveu de Ciutadans, Cristóbal Posadas, és anar dia a dia.

L'any 2019 Ciutadans es va presentar per primera vegada a unes eleccions municipals a Palamós. La formació va obtenir representació a través del regidor Cristóbal Posadas, que ara està en l'oposició. Posadas creu que aquest rol pot canviar en el proper mandat, i per això vol començar a definir un projecte nou. Ho explicava ahir, en declaracions al programa de Ràdio Palamós 'Preguntes'.



El portaveu de Ciutadans a l'Ajuntament de Palamós contraposa aquesta idea amb la forma de governar d'Esquerra Republicana de Catalunya.



Cristóbal Posadas veu l'economia de Palamós excessivament estacionalitzada i condicionada al sector serveis. Per diversificar-la veu imprescindible desencallar el projecte del nou sòl industrial.



Totes les notícies:

Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...