14/12/2020 Serveis - Jordi Rodríguez
Barques de pesca amarrades al port de Palamós.
El pla estratègic de desenvolupament local Palamós Peix ha engegat una campanya per a la promoció de les espècies pesqueres del territori, durant el període de les festes de Nadal. L'acció vol posar en valor les peixateries i els restaurants de Palamós, fomentant el coneixement i el consum del peix fresc desembarcat a la llotja. Es tracta de convèncer el consumidor de la màxima qualitat d'aquests productes, perquè els fem protagonistes dels principals àpats d'aquestes festes.
La campanya ha arrencat amb l'eslògan 'Aquest Nadal, Peix de llotja de Palamós - Peix fresc, bo i de qualitat'. El missatge es difon a través de vídeos publicats a les xarxes socials i als mitjans de comunicació, i també amb un catàleg promocional. D'aquest se n'han editat 1.200 exemplars i ja es pot trobar a les peixateries del Mercat Municipal, i a les de la Llotja del peix. El catàleg inclou els contactes de les peixateries locals, així com consells de cuina i receptes de plats preparats amb diferents tipus de peix.
La campanya recull la filosofia de Palamós Peix. Un projecte nascut l'any 2018, on hi conflueixen sectors molt diversos de la societat, amb l'objectiu de convertir Palamós en el referent del peix fresc a Catalunya. Escoltem Lluís Puig, alcalde de Palamós.
La promoció també suma l'excel·lència de l'oferta gastronòmica dels restaurants de Palamós. Una bona referència per fer uns àpats de Nadal amb el producte pesquer de primeríssima qualitat que arriba cada dia a la llotja palamosina.
Totes les notícies:
16/09/2026 - Política El Ple aprova per unanimitat que Joan Torras sigui el nou Síndic de Greuges de Palamós
El Ple de l'Ajuntament de Palamós va aprovar ahir per unanimitat la proposta perquè Joan Torras...
16/09/2026 - Serveis Palamós treu a concurs 19 places del mercat no sedentari de fruita i verdura
L'Ajuntament de Palamós ha licitat 19 llocs de venda del mercat no sedentari de fruita i verdura,...
16/09/2026 - Serveis L'Ajuntament accepta 8 candidatures a la plaça d'interventor
L'Ajuntament de Palamós ha admès un total de 8 aspirants, 5 homes i 3 dones, al procés de...
16/09/2026 - Medi Ambient Visita guiada per conèixer el projecte Life EcoRest
La Confraria de Pescadors de Palamós organitza demà al matí una navegació guiada de descoberta...
16/09/2026 - Cultura Presentació del llibre 'El destí i la tria', de Jordi Coderch
L'exdirector de Recerca de Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà, Jordi Coderch, presentarà...