30/11/2020 Societat - Jordi Rodríguez
300 establiments de Palamós es beneficiaran d'aquest ajut de 500 euros.
L’Ajuntament de Palamós ha aprovat la convocatòria d’ajudes als sectors econòmics que han tancat temporalment els seus establiments durant aquesta segona onada del coronavirus. Es tracta d’una partida de 150.000 euros, amb subvencions de 500 euros per establiment. El Ple va aprovar la setmana passada la modificació de crèdit per dotar la partida i les bases d’execució pel repartiment de l’ajuda, que serà més àgil que en convocatòries anteriors.
L'estiu passat l'Ajuntament ja va fer una primera convocatòria d'ajudes per a comerciants i autònoms, que no va exhaurir tota la partida prevista. Amb els tancaments i les restriccions de la segona onada de la COVID-19, els grups polítics municipals van pactar habilitar aquests diners per donar suport als establiments afectats. Bàsicament, bars i restaurants, centres d'estètica, gimnasos, i acadèmies o centres de formació privats. Aquestes empreses han hagut de fer front a tancaments que, en funció de cada sector, s'han allargat entre tres i cinc setmanes, en aquesta segona onada de restriccions. Ara podran optar a una ajuda de 500 euros per empresa, amb un paquet total de 150.000 euros. La novetat és un procés més àgil perquè els diners arribin a la butxaca dels beneficiaris, el més aviat possible. Lluís Puig, alcalde de Palamós.
Aquesta nova convocatòria d'ajudes COVID al teixit empresarial de Palamós s'ha aprovat en la darrera Junta de Govern Local, i el següent pas serà anunciar quan es poden començar a presentar les sol·licituds.
Totes les notícies:
30/01/2026 - Maria Puig diu que el govern està per complir tots els compromisos, no només amb JuntsxCat
El govern municipal de Palamós treballa pel compliment dels acords amb Junts per Catalunya, que...
30/01/2026 - Una persona ferida amb arma blanca en una baralla a la Planassa
Una persona ferida per arma blanca, dos detinguts, i un agent dels Mossos d'Esquadra lesionat, és...
30/01/2026 - Acord per millorar l'atenció a les persones amb Parkinson al Baix Empordà
Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà i l'Associació Gironina de Parkinson col·laboraran...
30/01/2026 - Andy Lou Quartet presenta el seu nou CD a La Gorga
Fusions Grup Vocal organitza avui divendres la presentació al Teatre La Gorga de Palamós del nou...
30/01/2026 - 'Scandalo': cabaret còmic i musical amb Mery Ferrer
El gènere del cabaret còmic i musical serà protagonista aquest diumenge a La Gorga, de la mà de...
Notícies relacionades: