25/11/2020 Política - Jordi Rodríguez
Només es van acollir 70 famílies a les ajudes, quan hi havia partida per a 280 famílies. (Foto: Google Earth).
El grup del PSC a l’Ajuntament de Palamós culpa l’equip de govern de la baixa demanda que ha tingut la campanya d’ajudes COVID a l’habitatge, i l’acusa d’haver fet una mala comunicació. El principal grup de l’oposició defensa que tota la resposta a les conseqüències socials i econòmiques de la crisi del coronavirus, s’hauria de gestionar des d’un departament específic per a aquest tema. Els socialistes consideren que l’impacte de la pandèmia només es pot combatre de manera transversal i coordinada entre les diferents àrees de govern municipal.
Dins el pla de xoc per donar suport al teixit econòmic i social de Palamós, l'Ajuntament va establir un paquet de 210.000 euros per a ajudes al pagament de lloguers i hipoteques de la vivenda habitual. La subvenció, amb un import lineal de 750 euros per sol·licitant, podia arribar a beneficiar fins a 280 llars palamosines. A l'hora de la veritat, però, només l'han demanat 70 famílies. Pel portaveu del grup municipal del PSC, Josep Coll, l'equip de govern d'ERC ha errat en la gestió informativa. Els socialistes proposen una estratègia alternativa.
En declaracions a Ràdio Palamós, l'alcalde del municipi, Lluís Puig, ha respost avui així el regidor del PSC.
L'Ajuntament de Palamós ja va rebutjar en el seu moment crear un departament específic per respondre a la COVID-19, i va confiar en l'actual estructura tècnica municipal. Sobre l'estratègia informativa d'aquesta campanya d'ajudes a l'habitatge, recorda que es va fer difusió a través del web i el servei de comunicació municipals, des de les xarxes socials, amb accions a les escoles i amb els serveis socials municipals, i finalment amb tres jornades informatives presencials.
Totes les notícies:
02/05/2025 - Aquest diumenge comencen les escales de creuer del mes de maig
El port de Palamós començarà aquest diumenge les escales de creuer del mes de maig. En seran 9,...
02/05/2025 - Palamós recuperarà el brollador del passeig, després d'anys inactiu
La Brigada Municipal de l'Ajuntament de Palamós treballa aquests dies per posar a punt el...
02/05/2025 - Sant Joan s'engalana amb 16 carrers i 24 espais florits
L'Associació de Veïns de Sant Joan, en col·laboració amb l'Ajuntament de Palamós, organitzarà...
02/05/2025 - La 18a edició del Trobadansa posa en valor la dansa inclusiva
Amb motiu del Dia Internacional de la Dansa, les escoles i agrupacions d'aquesta disciplina...
02/05/2025 - Concert Neus Mar & Latin Feeling, a La Gorga
La cantant palafrugellenca Neus Mar i els seus músics arriben aquest diumenge al Teatre La Gorga...
Notícies relacionades: