12/11/2020 Societat - Jordi Rodríguez
El govern municipal va rebre dilluns a representants d'agències de viatges del municipi. (Foto: Ajuntament de Palamós).
La segona onada de la pandèmia del coronavirus està deixant diferents sectors econòmics damnificats. Les mesures dictades per la Generalitat per aturar la progressió dels contagis han motivat el tancament temporal de bars, restaurants, salons d'estètica, gimnasos o acadèmies. Representants d'alguns d'aquests col·lectius s'han reunit en els últims dies amb l'alcalde de Palamós, per tal d'explicar-li la seva situació i per demanar-li que faci arribar les seves reivindicacions a les administracions supramunicipals.
L'alcalde Lluís Puig admet que el marge de maniobra que tenen els ajuntaments és limitat. En aquestes trobades es prioritza informar els afectats de quines són les vies que poden explorar per rebre ajudes. És el cas del sector de les estètiques, que va enviar una comissió a parlar amb l'alcalde.
Hi ha altres sectors que no han estat obligats a tancar però que, malgrat tot, han vist reduïda la seva activitat econòmica a la mínima expressió. Això passa amb les agències de viatges, que aquesta mateixa setmana han passat per l'Ajuntament i s'han trobat amb Lluís Puig.
L'Ajuntament de Palamós obrirà abans d'acabar aquest mes un termini de sol·licituds per repartir 140.000 euros d'ajudes als sectors econòmics que s'han vist obligats a tancar temporalment en aquesta segona onada de la COVID-19.
Totes les notícies:
05/08/2026 - Societat L'Ajuntament de Palamós ha immobilitzat 60 patinets aquest any
La Policia Local de Palamós ha requisat uns 60 patinets en el que portem d'any, fruit dels...
05/08/2026 - Societat L'atur a Palamós trenca 4 mesos de baixades i repunta una mica al juliol
L'atur registrat a Palamós va pujar lleugerament durant el mes de juliol, segons les dades de...
05/08/2026 - Cultura Montgrins i La Principal de la Bisbal protagonitzen el Concert de Sardanes de la Costa Brava
El festival Amb So de Cobla es va estrenar ahir a la nit a Palamós amb el concert de l'Orquestra...
05/08/2026 - Medi Ambient Comuns pregunta al Govern pel sabotatge de boies a Castell-Cap Roig
El Grup de Comuns al Parlament de Catalunya ha demanat explicacions al Govern de la Generalitat pel...
05/08/2026 - Societat Els productors pesquers de Mallorca estudien el model de Palamós
L'Organització de Productors Pesquers de Palamós ha rebut aquesta setmana la visita d'una...
Notícies relacionades: