30/10/2020 Serveis - Jordi Rodríguez
Cementiri de Palamós.
Amb motiu de la festivitat de Tots Sants, vinculada al record a les persones difuntes, els cementiris de Palamós i de Sant Joan amplien el seu horari d’obertura al públic. Aquest horari és de les vuit del matí a les sis de la tarda, ininterrompudament, i es mantindrà fins a aquest diumenge que ve. Per contra, les noves mesures preventives del coronavirus han obligat a suspendre les visites guiades al cementiri de Sant Joan, que s’havien de fer avui i demà.
El que sí es podrà fer, com dèiem, és anar al cementiri a visitar les sepultures dels familiars o a posar-hi flors, com es fa tradicionalment per Tots Sants. Per fer-ho amb totes les mesures de seguretat, tant al cementiri municipal de Palamós com al de Sant Joan s'han habilitat circuits de circulació pel públic i es marquen uns límits d'aforament. Marina Àlvarez, regidora de Cementiris de l'Ajuntament de Palamós.
És obligatori utilitzar el gel hidroalcohòlic que hi ha a l'entrada de cadascun dels cementiris, i fer ús de la mascareta. El personal d'aquestes instal·lacions també desinfecta els estris d'ús comú, com ara les regadores o les escales, que es fan servir per al manteniment de les tombes i els nínxols.
Totes les notícies:
10/08/2026 - Societat Comencen 3 jornades de donació de sang al passeig de Palamós
Des d'avui dilluns i fins demà passat dimecres, l'Àgora del passeig del Mar de Palamós serà...
10/08/2026 - Cultura 3 concerts de l'Amb So de Cobla han superat els 2.000 espectadors
La desena edició del festival Amb So de Cobla va tancar portes aquest dissabte passat a l'Àgora...
10/08/2026 - Societat L’OncoMusicFest i Costa Beats aporten més de 18.000 euros a la campanya 'Com a casa!'
Les organitzacions de l'OncoMusicFest i del CostaBeats han lliurat a Serveis de Salut Integrats del...
10/08/2026 - Serveis La proposta europea d'incrementar l'IVA a l'hostaleria genera debat
La Comissió Europea ha demanat a Espanya augmentar l'IVA al sector hoteler i al de la...
10/08/2026 - Medi Ambient Crida als pescadors nocturns de platja perquè no deixin brutícia
A l'estiu, cada cop és més habitual veure practicants de pesca recreativa que s'instal·len a les...
Notícies relacionades: