29/10/2020 Cultura - Jordi Rodríguez
Activitats de la Fira del Vi Nou al centre de Calonge. (Foto: Martí Artalejo).
L’Ajuntament de Calonge i Sant Antoni ha decidit ajornar la Festa Major de Sant Martí i la Festa del Vi Nou, degut a les restriccions marcades per evitar la propagació de la COVID-19. Els actes s’havien de fer entre el 5 i l’11 de novembre, amb un programa que presentava una vintena d’activitats. Entre elles destacava el concert del cantant d’Els Pets, Lluís Gavaldà, o l’espectacle ‘Bona Gent’, a càrrec de Quim Masferrer.
Ara per ara, les restriccions aprovades per la Generalitat prohibeixen la celebració de festes majors. L'evolució de la pandèmia, a més, fa preveure que en les pròximes setmanes no hi hagi una relaxació d'aquestes mesures. En el cas de la Festa Major de Sant Martí i la Festa del Vi Nou, l'Ajuntament de Calonge i Sant Antoni havia elaborat un programa d'activitats adaptat a les restriccions d'aforament i als protocols d'higiene. Finalment, però, s'ha decidit no tirar-lo endavant i ara es pensa en traslladar les activitats al mes de desembre, en funció de com evolucioni tot.
Entre els actes programats hi havia el concert a la carta de Lluís Gavaldà amb Joan-Pau Chaves, o l'espectacle 'Bona Gent', de Quim Masferrer. També un concert de La Principal de La Bisbal, un espectacle de dansa aèria amb l'Associació Pengim-Penjam, un tast de vi a cegues, visites guiades als cellers, una exposició de fotografies o el sopar del desè aniversari de l'Espai Jove, entre altres.
Totes les notícies:
12/06/2026 - Medi Ambient La platja de Castell es reobre al bany, un cop feta la reparació de l'emissari submarí
Els resultats de les analítiques practicades des del dimecres passat i fins avui diuen que l'aigua...
12/06/2026 - Societat L'hospital de Palamós presenta la seva Unitat de semicrítics connectada amb el Trueta
Aquest matí s'ha presentat a Palamós el desplegament del nou model d'atenció al pacient crític...
12/06/2026 - Serveis Palamós viurà demà la seva gran festa gastronòmica de l'any amb la Fira de la Gamba
Tot està a punt perquè Palamós visqui demà dissabte la gran festa de la Fira de la Gamba....
12/06/2026 - Serveis Tres cuineres locals es converteixen en Ambaixadores de la Gamba de Palamós 2026
La Gamba de Palamós ja té ambaixadores per a aquest 2026. La Comissió Reguladora de la Marca de...
12/06/2026 - Serveis Escala de creuer amb l'Azamara Onward
Les escales de creuer d'aquest mes de juny al port de Palamós arriben avui a l'equador, amb la...