28/10/2020 Societat - Jordi Rodríguez
Punt de llibres de segona mà de Mans Unides en el local de l'escola d'anglès del carrer de Sant Joan Baptista de La Salle.
La delegació a Palamós de Mans Unides ha hagut de buscar activitats alternatives per seguir recaptant fons per als seus projectes socials. Amb l’impacte del coronavirus, l’ONG ha tancat la seva botiga de segona mà i l’ha transformat en un comerç online. Així mateix, Mans Unides acaba d’obrir a Palamós un petit punt de venda de llibres de segona mà, tot amb finalitat solidària.
Fins a l'esclat de la pandèmia, Mans Unides disposava d'una botiga d'articles de segon ús. Per problemes d'espai, el local no podia complir amb els protocols preventius contra el coronavirus i es va haver de tancar. La responsable a Palamós de Mans Unides, Teresa Garcia Carós, ha explicat a Ràdio Palamós quina alternativa han trobat.
L'altre pas que ha donat Mans Unides a Palamós ha estat obrir un punt de venda de llibres de segona mà. Està situat al carrer de Sant Joan Baptista de La Salle, a tocar del supermercat Bonpreu, en el local de l'escola d'anglès. Disposen de llibres en català, castellà, francès i anglès, tots convenientment desinfectats. L'horari de venda és de deu a una, al matí, i de les quatre a dos quarts de vuit, a la tarda. Escoltem Teresa Garcia Carós.
La botiga de llibres de segona mà que Mans Unides ha obert a Palamós també disposa de CDs i DVDs, al preu de 50 cèntims i un euro, respectivament. Amb el que recapti amb aquestes activitats, l'ONG espera mantenir unes aportacions mínimes al projecte comú de Mans Unides, en espera que la crisi sanitària del coronavirus es vagi normalitzant. Si voleu més informació podeu contactar amb el correu electrònic teresagarcicaros@gmail.com.
Totes les notícies:
05/05/2026 - Medi Ambient El Consorci d'Aigües vol avançar la reparació de la depuradora a finals de juny
El Consorci d'Aigües de la Costa Brava, que depèn de la Diputació de Girona, ha actualitzat avui...
05/05/2026 - Política Som-hi vol que es publiquin les analítiques de l'aigua de Castell
Som-hi per Palamós i Sant Joan, el principal grup de l'oposició municipal, ha demanat a...
05/05/2026 - Política JuntsxCat no veu prou garanties de qualitat en les aigües de bany
Junts per Catalunya, en l'oposició a l'Ajuntament de Palamós, ha mostrat també avui la seva...
05/05/2026 - Medi Ambient Amb el mes de maig torna la regulació de l'accés a Castell-Cap Roig
Coincidint amb l'entrada del mes de maig, l'Àrea de Medi Ambient de l'Ajuntament de Palamós ha...
05/05/2026 - Societat Reunió participativa de l'Ajuntament amb els veïns del barri de l'Eixample
L'Ajuntament de Palamós programa avui la segona trobada del cicle de reunions amb veïns de...