23/10/2020 Societat - Jordi Rodríguez
Fins avui, les famílies de Palamós amb pocs recursos poden sol·licitar aquest ajut. (Foto: Joan Carol).
Avui és l’últim dia en què es poden demanar les ajudes per pagar l’habitatge habitual, que ha previst l'Ajuntament de Palamós en el marc del pla de xoc contra els efectes socials i econòmics del coronavirus. És una partida de 210.000 euros, amb un màxim de 750 euros per sol•licitud. Les ajudes estan obertes tant al pagament de lloguer com d’hipoteca, i hi poden optar totes les persones de Palamós que siguin arrendatàries o propietàries d'habitatge habitual i que s'hagin vist perjudicades per l'impacte econòmic de la COVID-19.
L'admissió de sol·licituds s'havia obert el 28 de setembre passat, després que el Ple municipal aprovés per unanimitat les bases de repartiment d'aquestes subvencions. Des d'aleshores, tota la ciutadania interessada en aquesta convocatoria ha pogut fer el tràmit a través de la seu electrònica de l'Ajuntament de Palamós, omplint els formularis corresponents i adjuntant la documentació necessària. Les persones interessades també han pogut fer els tràmits presencials a l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament, demanant abans cita prèvia, i a través de les tres jornades informatives específiques que s'han realitzat. Un cop es tanqui, avui mateix, el termini per demanar les ajudes, aquestes es concediran en règim de concurrència competitiva. Maria Puig, primera tinent d'alcalde de l'Ajuntament de Palamós i regidora d'Habitatge, explica que s'han fixat uns llindars perquè aquests diners arribin a una part significativa de la població, especialment la més tocada per la crisi econòmica derivada de la COVID-19.
Les ajudes en matèria d'habitatge formen part del pla de xoc que l'Ajuntament de Palamós va aprovar per fer front a l'impacte social i econòmic del coronavirus al municipi. En total són 700.000 euros i ja es va obrir una primera convocatòria per valor de 295.000 adreçada a empresaris i autònoms.
Totes les notícies:
18/09/2026 - Serveis La italiana Grandi Navi Veloci s'interessa per tenir una línia marítima regular amb Palamós
La companyia de ferris italiana Grandi Navi Veloci ha mostrat el seu interès per incorporar...
18/09/2026 - Serveis Segona escala de la setmana del creuer Silver Ray
El creuer Silver Ray arribarà demà dissabte al port de Palamós, en la que serà la seva segona...
18/09/2026 - Política Els presidents de l'ANC i del Consell de la República, protagonistes d'un col·loqui a Palamós
La territorial de l'Assemblea Nacional Catalana Badia de Palamós organitza aquest dissabte un...
18/09/2026 - Cultura Homenatge festiu al dj i productor palamosí David Monje
El dj i productor musical palamosí David Monje, que va morir aquest any a causa de la malaltia de...
18/09/2026 - Cultura La Gorga acull 'El Concert' d'alumnes de l'acadèmia L'Assaig by Elisabet
Aquest dissabte el Teatre La Gorga serà l'escenari d'un espectacle molt especial. Es tracta de 'El...