16/10/2020 Serveis - Jordi Rodríguez
El Vostra Llar és un dels hotels que formen part de la Unió d'Empresaris d'Hostaleria i Turisme de la Costa Brava.
La Unió d’Empresaris d’Hostaleria i Turisme de la Costa Brava Centre reclama un paquet d’ajudes pels bars i restaurants que es veuen obligats a tancar, com a mínim durant els pròxims 15 dies, per fer front a la pandèmia del coronavirus. La patronal diu que els establiments associats han estat modèlics a l’hora d’aplicar protocols, i que l’administració no els pot deixar sense cobertura en aquesta situació crítica.
El gremi d'hostaleria del Baix Empordà mostra el seu suport a les mesures dictades pel Govern, Però també té clar que l'augment alarmant de contagis de la COVID-19 és atribuïble a persones incíviques que no respecten les normes, però en cap cas a un sector que, diu, sempre ha col·laborat per facilitar el retorn a la normalitat. Recorda que, en el cas de l'Empordà, un 25 per cent de la població viu, directa o indirectament, del sector turístic. Per això, els empresaris reclamen ajudes per assegurar la seva supervivència. Una crida a l'administració que, asseguren, ells han d'acompanyar de les mesures i protocols de protecció pertinents.
Totes les notícies:
29/04/2026 - Obres i Urbanisme L'Ajuntament de Palamós diu que les obres de la Fosca es poden encarir fins a un 30 per cent
La gestió de les obres de la segona fase d'urbanització del nucli de la Fosca encaren una fase...
29/04/2026 - Medi Ambient Som-hi exigeix garanties de la qualitat de les aigües de bany
Som-hi per Palamós i Sant Joan, el grup principal de l'oposició municipal, reclama garanties de...
29/04/2026 - Serveis Ajuntament i sector turístic comparteixen una jornada de treball
L'espai municipal de les galeries Carme va ser ahir l'escenari d'una jornada de treball organitzada...
29/04/2026 - Serveis El Silver Shadow tanca avui les escales de creuer de l'abril
El creuer Silver Shadow fa avui dimecres la seva primera escala al port de Palamós. Ha arribat a...
29/04/2026 - Societat Segona i darrera jornada de portes obertes a la Llar d'infants municipal
En el marc del període de preinscripció pel curs vinent a la Llar d'infants municipal de...