13/10/2020 Cultura - Jordi Rodríguez
Les sessions es fan a l'equipament municipal de les galeries Carme. (Foto: Ajuntament de Palamós).
Avui hi ha la segona de les tres jornades informatives que ha organitzat l’Ajuntament de Palamós, per facilitar el tràmit de les ajudes COVID a l’habitatge. El termini per demanar-les es tanca el dia 23 d’octubre. Es tracta de subvencions de fins a 750 euros, per ajudar a fer front a les despeses de lloguer o d’hipoteca de vivenda habitual, en aquelles persones que hagin patit l’impacte econòmic i social de la pandèmia.
Aquestes sessions van començar la setmana passada i encara es repetiran el dimarts vinent, 20 d'octubre. Es fan a l'equipament municipal de les galeries Carme, en dues tongades. Al matí, d'onze a dotze, i a la tarda, de les quatre a les cinc. Maria Puig, regidora d'Habitatge de l'Ajuntament de Palamós, explica el per què d'aquesta iniciativa.
Per assistir a aquestes jornades informatives de les ajudes d'habitatge a Palamós, cal fer una reserva prèvia a l'enllaç www.palamos.cat/citaprevia. L'Ajuntament de Palamós destinarà un total de 210.000 euros a aquestes ajudes a l'habitatge habitual, amb un màxim de 750 euros per sol·licitud.
Totes les notícies:
20/06/2025 - El mandat municipal passa l'equador i els grups polítics en fan balanç
Dimarts passat va fer 2 anys que es va constituir el Ple de l'Ajuntament de Palamós, sortit de les...
20/06/2025 - Junts critica el govern per l'absència de la fira, i la CUP hi veu una bona oportunitat de repensar-la
Junts per Catalunya, en l'oposició a l'Ajuntament de Palamós, responsabilitza el govern municipal...
20/06/2025 - S'obre al públic el primer tram de passeig del Mar remodelat
Avui s'obre al públic el tram del passeig del Mar entre els carrers d'Aragó i de Provença. Es...
20/06/2025 - L'ADF demana extremar la prudència amb la pirotècnia
El dilluns vinent viurem una nova nit màgica amb la revetlla de Sant Joan. Temps de gaudir d'un...
20/06/2025 - Dos locals forçats i un foc en un restaurant, aquesta matinada
Un o uns desconeguts han forçat l'entrada a dos establiments de Palamós, aquesta matinada...