17/09/2020 Política - Jordi Rodríguez
Imatge de la compareixença del govern municipal de Calonge i Sant Antoni, amb Miquel Bell-lloch al capdavant, aquest migdia. (Foto: Aj.Calonge i Sant
L'alcalde de Calonge i Sant Antoni, el republicà Miquel Bell-lloch, ha dit avui que manté el seu compromís d'arribar a acords amb altres forces municipals per consolidar el seu equip de govern, en minoria des de fa uns mesos. Ha estat la seva resposta a la presentació d'una moció de censura per part dels grups de l'oposició Junts per Calonge i Sant Antoni, PSC, PP i Republicans.
La proposta de moció de censura s'ha entrat aquest matí al registre municipal i es debatrà i votarà en un Ple extraordinari que es farà el dia 1 d'octubre a les dotze del migdia. L'alcalde de Calonge i Sant Antoni, Miquel Bell-lloch, ha recordat avui que va ser el candidat més votat en les eleccions municipals del 2019. Malgrat la moció de censura deixa l'equip de govern que encapçala en una situació ja irreversible, Bell-lloch ha reiterat avui la seva crida a un acord polític.
L'alcalde de Calonge i Sant Antoni ha criticat els grups que han promogut la moció de censura contra el seu govern.
Miquel Bell-lloc, d'ERC, va aconseguir l'alcaldia de Calonge i Sant Antoni a través d'una coalició de govern amb Avancem i Republicans, amb el suport extern de la CUP. Aquest equilibri precari es va trencar el mes d'abril passat amb l'anunci del regidor de Republicans, Norbert Botella, de passar a l'oposició. Si la moció prospera, Jordi Soler, de Junts, recuperarà l'alcaldia de Calonge i Sant Antoni, que ja ha ocupat durant més de 15 anys.
Totes les notícies:
06/05/2026 - Serveis Palamós arriba a la xifra més baixa d'aturats des de la crisi del 2008
Avancem cap a l'estiu i l'activació del sector dels serveis de cara a la temporada alta turística...
06/05/2026 - Serveis Les zones verdes i vermelles d'estacionament seran de pagament també els diumenges
La Junta de Govern de l'Ajuntament de Palamós ha aprovat que els espais d'estacionament tarifat en...
06/05/2026 - Medi Ambient La platja de la Fosca i el port Marina Palamós renoven la seva Bandera Blava
La platja de la Fosca i el port Marina Palamós han revalidat el guardó Bandera Blava, aquest...
06/05/2026 - Serveis El creuer Sirena obre les escales del mes de maig
El port de Palamós comença avui les escales del mes de maig. En seran 8, igual que a l'abril, i...
06/05/2026 - Cultura Presentació del llibre 'Et veurà tothom', de Maribel Torres
A les 7 d'aquesta tarda es presentarà a la Biblioteca Lluís Barceló i Bou de Palamós el llibre...