Les donacions com a alternativa a la botifarrada d'Oncolliga es poden fer fins al dimecres

24/08/2020 Societat - Jordi Rodríguez


Aquest any no es podrà celebrar la botifarrada d'Oncolliga.

Aquest any no es podrà celebrar la botifarrada d'Oncolliga.

Aquest dimecres es tanca el termini marcat per la delegació a Palamós de la Fundació Oncolliga per fer un donatiu online a l'entitat. És l'alternativa que ha trobat aquesta ONG que treballa per facilitar la vida a les persones malaltes de càncer i a les seves famílies, després que s'ha vist obligada a cancel·lar la tradicional botifarrada popular d'estiu al passeig del Mar, per culpa del coronavirus.

Actes com aquest són els que permeten recaptar diners amb convocatòries solidàries, que ajuden a finançar els diferents serveis que es presten. Entre ells hi ha els de fisioteràpia, atenció psicològica o banc de perruques. Tot això té un cost i Oncolliga es troba ara que ha de renunciar a bona part dels actes populars de recapte que feia. Això li ha passat amb la botifarrada popular que es fa cada última setmana d'agost al passeig del Mar de Palamós. Hortènsia Doporto és la delegada de la Fundació Oncolliga al municipi.



El donatiu es pot fer entrant a l'adreça www.oncolligagirona.cat/botifarrada-2020/inscripcio. i l'aportació mínima és de 5 euros. La data límit és aquest dimecres 26 d'agost, a les deu de la nit, precisament el dia en què s'havia de fer la botifarrada. El número corresponent a l'ingrés servirà per entrar en el sorteig de regals aportats per comerciants del municipi. El resultat es coneixerà el divendres 28.



Totes les notícies:

Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...