17/08/2020 Esports - Jordi Rodríguez
Marina Alcaide, del Club Tennis Vic, va ser la guanyadora en categoria femenina. (Foto: instagram.com/tennispadelpippers)
El Club de Tennis i Pàdel Piper's de Calonge i Sant Antoni ha celebrat aquest mes d'agost la 33a edició del seu Torneig Obert. La competició forma part del circuit d’Oberts de la Federació Catalana de Tennis. Els guanyadors de la categoria masculina i femenina van ser Xavier Matas i Marina Alcaide, respectivament. El torneig va comptar amb la participació de 55 jugadors i 19 jugadores.
Matas, del Club Tennis Laietà de Barcelona, va guanyar al seu rival, Nil Regàs, del Club Tennis Girona, per 6-4 i 6-3. La final femenina se la va endur Marina Alcaide, del Club Tennis Vic i resident als Estats Units, davant Carlota Verdú, del Club Natació Sant Cugat. El resultat va ser un rotund 6-0 i 6-1.
Totes les notícies:
28/04/2026 - Societat Comencen les reunions participatives de l'Ajuntament de Palamós amb els veïns dels barris
L'Ajuntament de Palamós recupera a partir d'avui les reunions amb veïns de diferents zones del...
28/04/2026 - Societat La Síndica de Greuges arriba al final del mandat satisfeta amb l'experiència
La Síndica de Greuges de Palamós, Fina Camós, ha arribat al final del període de 5 anys al...
28/04/2026 - Serveis L'Oficina de Turisme i el Museu de la Pesca renoven els certificats de qualitat turística
El Consell Comarcal del Baix Empordà ha lliurat els distintius de qualitat turística a més de 90...
28/04/2026 - Cultura Club de lectura juvenil 'Entre línies', avui a la Biblioteca Municipal
La Biblioteca Municipal de Palamós ha incorporat una proposta nova a la seva oferta de clubs de...
28/04/2026 - Esports Èxits del Rítmica Costa Brava al Campionat de Catalunya de nivell 7
La gimnasta júnior del Club Rítmica Costa Brava de Palamós, Noa Garcia, s'ha proclamat campiona...