10/08/2020 Societat - Jordi Rodríguez
El portaveu de Ciutadans a l'Ajuntament de Palamós, Cristóbal Posadas.
El regidor de Ciutadans a l'Ajuntament de Palamós, Cristóbal Posadas, ha donat aquest matí 24 litres de gel hidroalcohòlic a Càritas Interparroquial Palamós-Sant Joan. Ha estat una gestió amb l'empresa Quimidex Professional, que ha cedit aquest producte higiènic útil per a les mesures preventives contra la COVID-19.
No és la primera vegada que el grup de Ciutadans fa un gest solidari d'aquest tipus. Anteriorment ja havia gestionat dues donacions de llet. Al maig van ser 3.650 litres a benefici de Càritas, i al juny 1.600 litres que van anar a parar als programes d'ajuda social de Creu Roja Palamós. Des de Ciutadans expliquen que estan en contacte regular amb les entitats socials per saber quines necessitats tenen en aquesta situació de pandèmia que estem vivint, i intentar ajudar-les.
Totes les notícies:
27/04/2026 - Serveis Els pescadors de Palamós mantenen la facturació, tot i pescar menys gamba vermella
La facturació de la Confraria de Pescadors de Palamós es va mantenir força estable l'any passat,...
27/04/2026 - Medi Ambient Amics de les Illes Formigues diu que les anàlisis de les aigües de bany, no recullen tots els impactes de l'avaria a la depuradora
L'Associació Amics de les Illes Formigues considera que les anàlisis que està fent el Consorci...
27/04/2026 - Societat L'Ajuntament de Palamós vol recuperar el Centre Obert pel curs que ve
El Centre Obert de Palamós, situat al barri d'Es Pla, tornarà a funcionar a partir de l'inici del...
27/04/2026 - Serveis El Wind Surf fa la seva primera escala de l'any a Palamós
El veler de luxe Wind Surf fa avui dilluns la primera escala de les tres que té previstes aquest...
27/04/2026 - Política Pilar Arxé és la nova presidenta local de Junts per Catalunya
Junts per Catalunya a Palamós i Sant Joan ha renovat els càrrecs de la seva executiva local, i ha...
Notícies relacionades: