16/07/2020 Societat - Jordi Rodríguez
L’alcalde de Calonge i Sant Antoni, Miquel Bell-lloch, i la regidora de Medi Ambient, Elisenda Pérez, parlant amb treballadors del GBI Grup en la con
El comitè d'empresa de GBI, la concessionària de la neteja viària i la recollida d'escombraries a Calonge i Sant Antoni, ha desconvocat la vaga que havia de començar demà divendres. Els treballadors i l'empresa han arribat a un acord, amb la mediació de l'Ajuntament. El dimarts hi va haver un principi d'entesa que es va ratificar ahir davant de la Inspecció de Treball, amb la desconvocatòria oficial de l'aturada.
L'alcalde de Calonge i Sant Antoni, Miquel Bell-lloch, d'Esquerra Republicana de Catalunya, ha posat en valor la mediació que s'ha fet des de l'Ajuntament, també amb la participació de grups de l'oposició.
La vaga del servei de recollida d'escombraries i neteja viària preocupava especialment en un moment en què el municipi de Calonge i Sant Antoni està immers de ple en la temporada alta turística.
Totes les notícies:
08/09/2025 - Uns 2.500 alumnes comencen avui el curs escolar a Palamós
Gairebé 2.500 alumnes d'educació infantil, primària i secundària comencen avui les classes als...
08/09/2025 - Només una empresa presenta oferta per fer les obres del Mercat Municipal
L'Ajuntament de Palamós està ja en la recta final per completar el procés de licitació de les...
08/09/2025 - Escales de creuer al port de Palamós, avui i demà
La temporada de creuers al port de Palamós, pel que fa al mes de setembre, ha començat amb...
08/09/2025 - Drets Socials de la Generalitat subvenciona el projecte de La Porxada
Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà ha rebut una subvenció de 138.612 euros per part del...
08/09/2025 - L'Escola Municipal d'Adults obre inscripcions als seus cursos
L'Escola Municipal d'Adults de Palamós té obertes fins al dia 22 d'aquest mes de setembre les...
Notícies relacionades: