10/07/2020 Cultura - Jordi Rodríguez
Església de Santa Eugènia, a Sant Joan.
El Museu de la Pesca de Palamós presenta aquest dissabte una de les novetats de la seva programació d’activitats d’estiu. Es tracta de la visita guiada a Sant Joan, per conèixer la història, els orígens i les singularitats d’aquest nucli del municipi de Palamós. La visita proposa un itinerari a peu pels indrets més significatius de Sant Joan, amb punt de destí final al turó del Molí de Vent, on hi ha les restes de la bateria de costa que defensava el municipi durant la Guerra Civil.
Els participants podran coneixer les places del nucli de Sant Joan, la seva església parroquial, els seus carrers medievals i, sobretot, la seva història. Escoltem Glòria Ñaco, tècnica del Museu de la Pesca de Palamós.
D'aquesta visita guiada se'n faran tres entregues. La primera demà, i les dues restants els dies 1 i 2 d'agost, coincidint amb la Festa Major de Sant Joan. El punt de trobada de la visita, que comença a les set de la tarda, és la plaça de Mossèn Gumersind. És una activitat gratuïta però és necessari fer una reserva prèvia trucant al 972 60 04 24, o contactant el correu electrònic infomuseu@palamos.cat.
Totes les notícies:
25/12/2025 - Alerta de temporal de pluja i fort onatge al Baix Empordà per Nadal i Sant Esteve
Protecció Civil activa el Pla INUNCAT davant les fortes precipitacions i el risc d’inundacions...
24/12/2025 - Junts diu que el canvi d'alcaldia ha estat clau per recuperar la confiança amb ERC
Josep Santamaria, regidor de Junts per Catalunya a l'Ajuntament de Palamós, ha valorat l'acord...
24/12/2025 - Salut confirma la baixada de la incidència de la grip però fa una crida a mantenir les mesures preventives durant les festes
El Servei Català de la Salut confirma la baixada de la incidència de la grip però fa una crida...
24/12/2025 - Activitats nadalenques a Palamós aquests dies
Palamós viu aquests dies de festes de Nadal amb diverses activitats, algunes condicionades, però,...
24/12/2025 - La Policia Local entrega més de 70 quilos d'aliments recollits en la campanya solidària de Nadal a Càritas Palamós i Sant Joan
La Policia Local de Palamós ha entregat 70 quilos d'aliments bàsics, recollits durant la campanya...