08/07/2020 Societat - Carlos Ribas
Nens i nenes del casal de Vall-llobrega, amb mascareta i mantenint distància de seguretat.
Aquest és un any atípic per als casals d'estiu. Per tal de poder garantir les mesures de prevenció de la COVID-19, hi ha menys places i les activitats i jocs s'han adaptat perquè no hi hagi contacte o proximitat física entre els nens i nenes. S'organitza els participants en grups que no interactuen entre ells.
Avui hem visitat el casal de Vall-llobrega, gestionat per l'empresa calongina Idehant. Aquest mes de juliol compta amb uns 40 infants dividits en grups de 10 i amb una monitora cadascun. Són alguns dels protocols de seguretat que s'han implantat per prevenir el contagi del coronavirus, com portar mascareta o que els grups de nens entrin per portes diferents. Marta Geli és coordinadora del casal.
Les monitores del casal dinamitzen jocs i activitats dissenyades prèviament per garantir que no hi hagi contacte o proximitat física. La Mireia Serra, coordinadora del casal de Vall-llobrega, ens n'explica alguns.
Malgrat totes aquestes limitacions, la resposta dels menuts ha estat molt bona, com admet Marta Geli.
Idehant treballa en el món del lleure i de l'educació amb nens i joves des de l'any 2003. L'any passat organitzava 6 casals d'estiu de la comarca. Aquest 2020, s'ocupa dels de Vall-llobrega i Forallac.
Totes les notícies:
17/09/2026 - Política L'Ajuntament subvenciona amb 40.000 euros la 50a Christmas Race, malgrat dubtar del futur de la regata
El Ple de l'Ajuntament de Palamós va donar aquest dimarts passat el vistiplau a la subvenció al...
17/09/2026 - Política El govern posposa la votació al Ple del Compte General del 2025
L'equip de govern de l'Ajuntament de Palamós, que formen els grups d'ERC i el PSC, va decidir...
17/09/2026 - Serveis El port de Palamós i la seva destinació es promocionen a la fira Seatrade Cruise Med, a Las Palmas
Las Palmas de Gran Canaria és la seu, des d'ahir i fins avui dijous, de la fira biennal dels...
17/09/2026 - Societat 12 persones han mort ofegades aquest estiu a les platges de la Costa Brava
La campanya de bany a les platges de la Costa Brava, entre el 15 de juny i el 15 de setembre, s'ha...
17/09/2026 - Cultura SSIBE i els museus del Baix Empordà presenten 6 audioguies sensorials pel benestar emocional a través de la cultura
Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà, l'Institut Català de la Salut, i els museus del Baix...
Notícies relacionades: