22/06/2020 Esports - Jordi Rodríguez
Guillem Costa i Moha Jaghou, coordinadors de la Fundació Esportiva Palamós.
La Fundació Esportiva Palamós engegarà d'aquí a una setmana el seu campus d'estiu de futbol formatiu. La iniciativa està adreçada a nens i nenes d'entre 5 i 15 anys, i es farà del 29 de juny al 31 de juliol. Les sessions tindran lloc de dilluns a divendres i en horari matinal, de les nou a dos quarts de dues. A banda de la formació tècnica, el campus de la Fundació Esportiva Palamós també vol parar atenció al lleure, fomentant sortides i activitats perquè la mainada es pugui divertir.
Malgrat tot, el futbol serà l'eix sobre el que pivota tota l'organització del campus, com explica Moha Jaghou, un dels coordinadors de la Fundació Esportiva Palamós.
Aquest any, el campus de la Fundació Esportiva Palamós té la dificultat afegida dels protocols de seguretat que s'han d'adoptar per prevenir el contagi de la COVID-19. Guillem Costa, un altre dels coordinadors de l'entitat, n'ha parlat per a aquesta emissora.
La suspensió definitiva de la competició al futbol de base va agafar la Fundació Esportiva Palamós quan tot just havia de fer la jornada de presentació dels seus equips. Malgrat la temporada ha acabat de forma sobtada, el balanç final és bo. Moha Jaghou.
Les inscripcions per participar en el campus de futbol de la Fundació Esportiva Palamós, que engega el 29 de juny, encara estan obertes. El preu és de 300 euros, 260 pels jugadors de la Fundació.
Les podeu fer en aquest enllaç http://footballtechnicscb.com/ca/inscripcions-campus/.
Totes les notícies:
24/07/2026 - Societat Ha mort Stephan Crass, un dels impulsors de l'agermanament entre Palamós i Rheda-Wiedenbrück
Ahir va morir a Rheda-Wiedenbrück Stephan Crass, una de les ànimes de l'agermanament entre...
24/07/2026 - Medi Ambient L'operatiu de transvasament ha empitjorat la qualitat de la sorra de la platja Gran
Malgrat el seu atractiu natural, la platja Gran de Palamós presenta aquest estiu un problema amb...
24/07/2026 - Serveis La temporada de creuers travessa l'equador aquest diumenge amb l'escala del Silver Ray
El creuer Silver Ray farà escala aquest diumenge que ve a Palamós. Serà la segona de les 6 que...
24/07/2026 - Cultura La rumba clàssica de 'Los vecinos de Manué' arriba avui a Palamós
Avui divendres se celebra el Dia Internacional de la Rumba. Coincidint amb això, arriba el quart...
24/07/2026 - Cultura 'La chica zurda', segona i última projecció a la Fosca de Cinema lliure a la platja
La segona i última de les 2 pel·lícules programades a Palamós dins el cicle Cinema lliure a la...