19/06/2020 Cultura - Jordi Rodríguez
Ja està a punt la Festa Major de Palamós 2020. (Foto: Glòria Prim).
La Festa Major de Palamós 2020 es posa en marxa avui amb els actes previs a la programació principal que tindrà lloc entre el 23 i el 26 de juny. Es dona, doncs, el tret de sortida a un cap de setmana amb diferents activitats culturals i lúdiques, molt pensades pel jovent del municipi. Com passarà amb la resta d'actes, les propostes tindran com a referència principal l'escenari del parc municipal de l'Arbreda.
El primer que s'hi podrà veure serà una sessió de cinema a l'aire lliure, a partir de les deu d'aquesta nit, amb la projecció de la pel·lícula musical 'La La Land', guanyadora de sis premis Oscar l'any 2017. Demà dissabte, a partir de les vuit del vespre, serà temps pel teatre amb l'espectacle Improshow. Una producció de la companyia Planeta que fa una proposta on els actors improvisen a partir de les peticions i les idees que els fa arribar el públic. El mateix parc de l'Arbreda acollirà, ja el diumenge a les vuit del vespre, el concert 'Ja veus' en què participaran una vintena de joves talents d'entre 14 i 20 anys, tant de Palamós com de Calonge i Sant Antoni. Cal recordar que l'any passat l'Àrea de Joventut de l'Ajuntament de Palamós ja va iniciar el projecte 'Música i Punt', amb un càsting a artistes locals, que van poder fer un concert a l'espai de Barraques. Aquest 2020, i a causa del coronavirus, la selecció s'ha fet online i ampliant-la a la participació de l'Àrea de Joventut de l'Ajuntament de Calonge i Sant Antoni i a l'Espai J-Band, d'aquell municipi. Núria Lisbona, dinamitzadora del Punt Jove Palamós.
Cal recordar que als actes programats a l'Arbreda només s'hi pot accedir amb entrada, que s'obté gratuïtament. L'aforament està limitat a 300 espectadors per les mesures de distanciament físic provocades pel coronavirus. Una emergència sanitària que ha posat en qüestió els actes festius d'aquest inici d'estiu, explica la regidora de Cultura, Núria Botellé.
Recordem que els actes centrals de la Festa Major de Palamós començaran el dia 23, revetlla de Sant Joan, amb el pregó de la comunicadora palamosina Dolors Martos.
Totes les notícies:
10/09/2026 - Cultura Cants i danses populars, avui en la revetlla de la Diada a Palamós
A les 8 d'aquest vespre, Palamós farà la tradicional revetlla de la Diada Nacional de Catalunya....
10/09/2026 - Serveis El port concentra dues escales de creuer durant el cap de setmana
Després que l'escala de creuer prevista per a ahir dimecres no es va poder fer a causa de la...
10/09/2026 - Política JuntsxCat proposa dedicar un espai públic de Palamós a l'agermanament amb Rheda-Wiedenbrück
Junts per Catalunya, en l'oposició a l'Ajuntament de Palamós, vol que el municipi dediqui el nom...
10/09/2026 - Societat Palamós recollirà donacions de sang, aquest dissabte al passeig
Després del bon resultat que van tenir les 3 jornades de donació de sang i plasma que es van fer...
10/09/2026 - Cultura Les Braves fan el seu segon Bingo Musical per la Diada
Per segon any consecutiu, la colla Les Braves celebrarà demà la Diada de l'Onze de Setembre a...