09/06/2020 Esports - Jordi Rodríguez
Les instal·lacions esportives 'Més Gavarres':
Les instal·lacions esportives 'Més Gavarres', de la Mancomunitat de Municipis de Palamós, Calonge i Sant Antoni, i Vall-llobrega, tornaran a estar obertes al públic a partir del dilluns 15 de juny. La reobertura del complex coincidirà amb la previsible entrada de la Regió Sanitària de Girona, en la fase 3 de la desescalada.
Ho ha confirmat el president de la Mancomunitat, el regidor de l'Ajuntament de Palamós, Xavier Lloveras.
El complex 'Més Gavarres', que inclou la piscina coberta, el gimnàs i vàries pistes de pàdel, haurà estat tancat durant tres mesos, a causa de l'emergència sanitària de la COVID-19. Malgrat els gimnasos ja podien obrir en fase 1, i les piscines esportives en fase 2, en tots els casos amb restriccions, l'empresa que gestiona l'espai mancomunat s'ha estimat més esperar una mica. Xavier Lloveras explica per què.
De moment, les instal·lacions esportives de la Mancomunitat restringiran una mica el seu horari habitual. Obriran de les set del matí a les deu de la nit, de dilluns a divendres, mentre els caps de setmana l'horari serà només al matí, de nou a dues. Només caldrà fer reserva prèvia per a les activitats de bicicleta. Per a la resta, l'accés serà lliure per bé que el personal del centre controlarà l'aforament. Es reforçaran les mesures de neteja i desinfecció dels espais, i es podran fer servir dutxes i vestidors. Es prioritzarà fer a l'aire lliure totes les activitats dirigides que sigui possible. L'empresa també ha anunciat que no generarà nous rebuts als usuaris fins al mes de juliol.
Totes les notícies:
11/07/2025 - SSIBE aposta per humanitzar l'hospital de dia mèdic i obre una campanya de mecenatge
Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà treballa un projecte per humanitzar l'espai de...
11/07/2025 - El 'Rumb(A)Palamós' es mourà avui al ritme de 'Los Gazpacho'
Segon divendres d'activitat del festival de rumba catalana 'Rumb(A)Palamós'. A les 10 d'aquesta...
11/07/2025 - 'Cinema lliure a la platja' arrenca aquest diumenge a la Fosca amb 'Flow'
La platja de Sant Esteve de la Fosca es convertirà aquest diumenge en una gran sala de cinema a...
11/07/2025 - Els Fans dels 60s, 70s i 80s porten la festa als barris
L'Ajuntament de Palamós i l'Associació Municipal i Social Club de Fans 60’s, 70’s i 80’s...
11/07/2025 - El Palamós CF manté obertes les inscripcions pel seu futbol formatiu
El Palamós Club de Futbol continua treballant pel creixement del seu futbol formatiu, que tot just...